Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Berka

Medlem
Idag hade man tur
 

Attachments

  • 3A27BC39-610C-4BE2-A6DC-B66D7DD9B1C1.png
    3A27BC39-610C-4BE2-A6DC-B66D7DD9B1C1.png
    81,1 KB · Visningar: 155

Mexikanaren

Medlem
Är det inte en flaska per? Jag försökte en Beuattaux och en standard CHablis
Jag tänkte max 1 av varje sort, så kanske gjorde bort mig. Men isåfall får jag hoppas på tur av bulvaner imorgon.
Så här står det i mailet;
"Antalet tillgängliga flaskor är ytterst begränsade och det är först till kvarn som gäller. Vi har ett maxtak på 1 flaska per beställning. Om din beställning innehåller fler flaskor än så, makuleras ordern"

Detta tolkar jag som att det max får finnas en flaska i hela beställningen, dvs att du bara får välja en "sort" av de 3
 

Nyllet

Medlem
Jag fick igenom 1fl Petit, dock ej fått ngt beskräftlsemail, hur vet ni andra att det blev nitlott?

Jag fick igenom min beställning på hemsidan men har inte fått något bekräftelsemail. Jag har tolkat det som att det är nitlott om man inte får bekräftelsemail men blir lite osäker på hur det funkar med hemliga artikelnummer och ordervaror nu. Trodde inte att det fanns en saldokoppling i BS. Är det alltså vinstlott om själva beställningen går igenom?:D
 
Toppen