Skulle tippa på fuktUndrar varför etiketterna blivit så slitna?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Skulle tippa på fuktUndrar varför etiketterna blivit så slitna?
Kanske legat i en ishink men blev inte öppnade. Inte så ovanligt om de kommer från en restaurang e (även vissa hem ) Lär inte påverka vinet men väl etikettenSkulle tippa på fukt
Uppfattar det som ett rätt bra pris, om man jämför internationellt.
Hm, de skulle utgöra en imponerande långtidsjulkalender; öppna en flaska den 24/12 varje år framöver.Visa bifogad bild 21650
Tyvärr är inte alla mina.
Testat Le limozin, Les narvaux, Batard-montrachet och Chassagne-montrachet och de är ruskigt bra!!
Den jag blivit mest förtjust i är Tillets 2017 (gjordes ingen 2108, 2019?).
Tyckte jag gjorde en bra beställning på 20 stycken men där ligger man i läVisa bifogad bild 21650
Sist jag beställde lådvis med Pegau var det trälådor.Visa bifogad bild 21650
Hade tänkt göra likadant men du lär väl ha sopat rent nuVisa bifogad bild 21660
En rundrigning till de närmsta bolagen gav utdelning på tre DP 08. Kunderna handlade hellre 2010 då den kom med presentkartong. Man får tacka.
Borås är kvar på listan, men det tar jag på måndag.Hade tänkt göra likadant men du lär väl ha sopat rent nu
Snabbast vinnerBorås är kvar på listan, men det tar jag på måndag.
https://www.systembolaget.se/produkt/vin/e-guigal-201106/ Toppårgång av denna trotjänare. Stor flaska! Finns nog inget vin som är perfekt till hela julbordet.
Visa bifogad bild 21706
Smyger in lite mer bourgogne.
Låter ju lovande! Har ingen erfarenhet av 2017 men de senaste årgångarna känns ju ändå som ganska säkra kort.Drack deras Bourgogne Rogue 2017 på Portal i höstas, ruggigt bra!