Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Klas.

Medlem
Oklart om detta är en deal, eller om jag missar något, men ca 700 SEK för Clerc Milon 2020 från Philipson vid köp av 6st, jämfört med 1,000 SEK från Bolis nästa vecka, eller över 600GBP för en låda om 6 från Farr Vintners.

Är det olika vin, eller är priset från Philipson faktiskt bra?

 

m3lk3r

Medlem
Oklart om detta är en deal, eller om jag missar något, men ca 700 SEK för Clerc Milon 2020 från Philipson vid köp av 6st, jämfört med 1,000 SEK från Bolis nästa vecka, eller över 600GBP för en låda om 6 från Farr Vintners.

Är det olika vin, eller är priset från Philipson faktiskt bra?

Blev 1060 kr st på philipson för mig när jag kollade precis nu. Man vet aldrig riktigt var man har den affären!
 

matage

Medlem
Oklart om detta är en deal, eller om jag missar något, men ca 700 SEK för Clerc Milon 2020 från Philipson vid köp av 6st, jämfört med 1,000 SEK från Bolis nästa vecka, eller över 600GBP för en låda om 6 från Farr Vintners.

Är det olika vin, eller är priset från Philipson faktiskt bra?

Hmm - är det inte 700DKK?
När jag kollade "på svenska" fick jag ett pris på 1060SEK / 699DKK vid köp av 6
 

Klas.

Medlem
Nu uppdaterade min från att det stod SEK till DKK, måste ha varit en bugg i hemsidan. Osis!

Kan fortfarande få den att visa SEK, men när man lägger i korgen blir det DKK:

1695283184568.png
 

Wintermute

Medlem
Fleury Robert 2008 finns för 62 € + frakt hos PdB.

Ping: @Wintermute & @JC:s Vintankar

Lite dyrare än jag köpte för förra året men tror det är ett bra pris nu. Mycket champagne för pengarna och man får även lite pinot blanc med på köpet.:)
Sådär. Den första Robert Fleury 2008 är öppnad.
Kraftig brödighet och nästan lite mättande. Hyfsat komplex och medellång. 88p. Vi får se om jag kan glömma resten 3--5 år till.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Sådär. Den första Robert Fleury 2008 är öppnad.
Kraftig brödighet och nästan lite mättande. Hyfsat komplex och medellång. 88p. Vi får se om jag kan glömma resten 3--5 år till.
Plus för att du återkopplar. Jag poppade en flaska 08a vid släpp och det var för tidigt.:rolleyes: Får se hur länge jag väntar med nästa. Mitt bästa minne av Fleury är en mogen 95a så räknar med att de tål lagring.
 

Pessoa

Medlem
Toppen