Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Mocr

Medlem
Det är skapligt rabatt för vinet, en aning över 36%. Tack för det Televerket.
Kommer att passa bra med många maträtter på julbordet. Skulle sitta fint även hos mig … ’knaprande’ potatis, julskinka, sill etc. fast ännu hellre med en torr sherry av god kvalitet. ;) Kanske det funkar bättre med en ost till Verdelho?
Ja, du har nog rätt i det. Ost är bra till verdelho tycker jag, men även chark.

Botri

Medlem
Madeiran Broadbent Verdelho10 Years (halvflaska) sänktes från 202 kr till 129 kr den 1 december.
https://www.systembolaget.se/produkt/vin/broadbent-verdelho-794602/
Jag beställde en, smakade, och beställde genast två till.
Det finns några ljumma recensioner på nätet, men jag tycker den är ett mycket bra köp för 129 kr.
Alf Tumble tipsade om den i DN tidigare i år vill jag minnas. Snyggt med prissänkning, blev ett köp. Har egentligen köpstopp för resten av december, men då räknas väl inte starkvin?

Bastardo

Medlem
Alf Tumble tipsade om den i DN tidigare i år vill jag minnas. Snyggt med prissänkning, blev ett köp. Har egentligen köpstopp för resten av december, men då räknas väl inte starkvin?
Tack för påminnelse! Jag beställde två flaskor både Madeira och Portvin. De håller ett bra tag, om man inte öppnar dem och även då. :D
Min flaska Arran hade redan kommit till ”min” affär … Ska åka förbi i morgon och heja på han … ;)

Foley

Medlem
Rätt bra deal om man gillar gajas viner. Bara brunellon kostar 800 kr på bolaget.

15% hos dansken

Attachments

• IMG_8662.jpeg
    IMG_8662.jpeg
    59 KB · Visningar: 123
Toppen