Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Hej, funger denna kod på vinkylen.se? Jag har försökt men får inte igenom den. Någon som beställt?

Har inte testat, men om den inte fungerar tycker jag du ska fråga Johan Lidby, det var där jag hittade rabattkoden. På en mässa i Stockholm.

Alternativt maila vinkylen.se och fråga.
 

Skrutt

Medlem
Klart habil rosé från 2016, 49 kr på SB. Tack för tipset! Edith: aså jag har inte höga krav men här finns en rätt fräsch strävhet och inget sötslisk. Lätt förstås. Ingen Tondonia kanntro.
5D0E5CDF-2095-45F5-B60B-095EC8A57F18.jpeg
 
Last edited:

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Klart habil rosé från 2016, 49 kr på SB. Tack för tipset! Edith: aså jag har inte höga krav men här finns en rätt fräsch strävhet och inget sötslisk. Lätt förstås. Ingen Tondonia kanntro. Visa bifogad bild 16262

Jag drack den där igår också och tyckte den var riktigt värd sitt pris! ;)

Köpte några flaskor till sommaren!
 

LarsW

Medlem
Plus de Bulles har en del på nedsatt pris nu.
Pol Roger, Delamotte, Gosset och Diebolt-Vallois standard skumpor för minst en hundring mindre än på SB för att nämna några om man vill ha lite från de mer kända märkena.

Och även om inte Mumm någonsin kommer bli min favvo-skumpa så måste det sägas att deras 2008 för 28 Euro är ett riktigt bra pris. En klart habil och god vintage, drack en häromdagen och var helt nöjd. @Christer J smakade ett litet glas också och fick inga kväljningar iaf...
 
Last edited:
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
Som utvald guldklubbsmedlem fick jag erbjudande av Vinunic att köpa Borgogno Riserva (ja, det är per flaska...)

1978 - 4895 kr

1967 - 7529 kr

1961 - 9089 kr


Hos Barolobrunello;

1978 - 129 euro

1967 - 99 euro

1961 - 119 euro
 

magnum

Epernay, Frankrike
Som utvald guldklubbsmedlem fick jag erbjudande av Vinunic att köpa Borgogno Riserva (ja, det är per flaska...)

1978 - 4895 kr

1967 - 7529 kr

1961 - 9089 kr


Hos Barolobrunello;

1978 - 129 euro

1967 - 99 euro

1961 - 119 euro
WTF! Hur kan du vara medlem där?
 
  • Like
Reactions: Jos

Daniel Stam

Medlem
Som utvald guldklubbsmedlem fick jag erbjudande av Vinunic att köpa Borgogno Riserva (ja, det är per flaska...)

1978 - 4895 kr

1967 - 7529 kr

1961 - 9089 kr


Hos Barolobrunello;

1978 - 129 euro

1967 - 99 euro

1961 - 119 euro
Skumma priser. Och konstigt när vinunic inte är leverantör av borgogno (tror inte de har så mycket Barolo alls).
 
  • Like
Reactions: Jos
Toppen