Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Som jag har förstått det så är det automatiskt API som uppdateras varje midnatt. Det är där jag hittar min data. Men visst kan det nog vara så att vissa priser slås igenom imorgon också. Ska göra en jämförelse till imorgon och lägga upp här när jag kommit hem från jobbet.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Testbeställde genast till gamla priset. Gick igenom och mejl kom. Tidigare avbröts beställningen innan slutbesked så kanske lovande. Man kan ju iofs få det tråkiga makulerad beställning smset.
Nog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?
 

john b

Medlem
Nog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?

Kanske det. Kommer förstås inte hämta ut isåfall. Jag har fått mejlbekräftelse på ett pris på 399. Ev prishöjning mellan bekräftelse och leverans kan jag förstås inte ta ansvar för.
 

Jesper L

Medlem
Nog är det "dagspriset" vid avhämtning/betalning som man får betala hos SB, inte priset som står i beställningsbekräftelsen?
Priset som var vid beställning gäller även om priset ändrats efter det :)
Man kan dock behöva påpeka det i kassan då butikens utskriftspapper ibland innehållit det nya priset. Har hämtat ut cirka 10-15 artiklar som ändrat pris efter att beställning lagts.
 

buteljen

Medlem
Priset som var vid beställning gäller även om priset ändrats efter det :)
Man kan dock behöva påpeka det i kassan då butikens utskriftspapper ibland innehållit det nya priset. Har hämtat ut cirka 10-15 artiklar som ändrat pris efter att beställning lagts.
Precis! Hämtade ut sex st Dom Perignon 08 i fredags och som tur var kom jag ihåg att säga till att de var beställda innan prishöjning. Tjejen i kassan hade slagit in det nya priset annars. "Tjänade" således drygt 800 spänn :)
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Premier Grands Crus kör en liten lagerrensning.

Var väl inte så mycket som fick min puls att skena men lite trevliga saker fanns det allt. :)

Jag tackar dig Lars för den heads-upen! Äntligen fick jag tag i Louis Roederer Brut Vintage -08 och rosé -08! Så jag har grämt mig under 4 år, då jag snålt köpte 1 flaska och drack nyåret 2015/16. Och skippade rosén helt.... Äntligen fick jag tag i dem, och till ett kanonpris. :D
 
Toppen