Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
Tycker Arlanda har haft trista priser sista åren men det här är ju ok i alla fall. Man får rabatt också så det blev 881 sek, bra pris!
20190707_085654.jpg
 
Last edited:
1 september höjs priset med 300kr/fl
Visa bifogad bild 17684
Vaio är en av mina favoriter. Den tar lång tid på sig att mogna, så när den är dryga 10 år börjar den bli riktigt bra. Dricks den yngre så behövs 5-6 timmar i karaff för att locka fram smakerna. Masi bytte ju importör för sisådär fem år sedan. Deras projekt Costasera Contemporary Art drogs igång 2013. Flaskan kostade 500 kr. Två år senare kom version 2 nu med den nye importören. Pris per fl 795 kr. 2017 dags för version 3. Ingen lansering i Sverige.
Den som tror på linjära trendframskrivningar kan fundera på vad som händer med Vaio;)
 

Mattias Schyberg

Administratör
Det har jag lärt mig den hårda vägen med.:)

En tanke. Borde det inte bättre om tråden bara är synlig för aktiva Finewinesmedlemmar?

Har inget emot om andra vinnördar här är först på bollen men inte så kul när lurkers tömmer lagren.:mad:
Glöm inte att de flesta av våra ädlaste medlemmar började som ”lurkers” och kanske var det en tråd så som denna som slutligen fick dem att registrera sig! :)
 
Toppen