Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

chambertin

Medlem
70 € för Taylor's vintage 2018 och 30% rabatt på en hel del annat i portvinsväg. Sverige brukar vara fri frakt vid 200€.
https://www.garrafeiranacional.com/en/weekly-promotions/30-off-in-8-port-wines.html
Verkar inte gälla för Sverige:
upload_2021-4-22_23-5-50.png
 
Några som är intresserade av lebruns le fond du bateau 2012?
Har handlare som säljer för 50 euro istället för 699 på sb.
22.5 euro i frakt oavsett antal flaskor.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Ja priserna är horribla på sb.
Betydligt bättre hos denna

L'extravertie
26.5 euro

L'ambitieuse
29.90 euro

L'égoïste 2012
37.5 euro
Jag skall till Stockholm 19-23 Maj, så finns det möjlighet (om fler hakar på och har vägen förbi), så är jag på ett par flaskor!
Intresserad av L'extravertie, L'egoiste -12 och le fond. Skapar du en tråd i gemensamma? :)
 

Sarco

Medlem
Status är nu "shipped". Det är lovande :)
... och nu är vinerna i källaren. De kom egentligen innan helgen men fraktbolaget åkte ut utan att ringa först så jag var inte hemma på första försöket. Man kan tycka att de borde tjäna mer pengar (färre bomkörningar) om de skickade sms först. Men idag kom en låda, väl förpackad och helt enligt beställning!
 

sunqan

Vinös
... och nu är vinerna i källaren. De kom egentligen innan helgen men fraktbolaget åkte ut utan att ringa först så jag var inte hemma på första försöket. Man kan tycka att de borde tjäna mer pengar (färre bomkörningar) om de skickade sms först. Men idag kom en låda, väl förpackad och helt enligt beställning!
om inte avsändaren beställt SMS-avisering, då sker ingen SMS-avisering - det spelar ingen roll om det är rationellt eller inte. det var på det sättet som Posten till sist slutade dela ut företagspaket till privatpersoner :).
 
Toppen