Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

buteljen

Medlem

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Galet tryck i dag efter nyhetsbrev på mitt lilla restlager med Zalto så inte mycket kvar, men lite kvar bland annat Axium, Water, White, Universal och sötvin och en Coravin.

Trevlig helg på er! mvh Peder
Peder vilken sida kan jag köpa glas utav dig :) ?
 

matage

Medlem
Galet tryck i dag efter nyhetsbrev på mitt lilla restlager med Zalto så inte mycket kvar, men lite kvar bland annat Axium, Water, White, Universal och sötvin och en Coravin.

Trevlig helg på er! mvh Peder
Fick hem en sexa White igår - mycket nöjd. Dock lite paketöppningsångest eftersom DHL/utlämningsstället såg ut att ha kört paketet i en krashtest-simulator, trots ömtåligt-stickers på varje yta så jag öppnade faktiskt för första gången nånsin på plats. Allt var dock helt och fint så imorgon tror jag det blir riesling-test :)
 

rs14

Medlem
Fick hem en sexa White igår - mycket nöjd. Dock lite paketöppningsångest eftersom DHL/utlämningsstället såg ut att ha kört paketet i en krashtest-simulator, trots ömtåligt-stickers på varje yta så jag öppnade faktiskt för första gången nånsin på plats. Allt var dock helt och fint så imorgon tror jag det blir riesling-test :)

White är ett bra köp! Det är absolut det glaset jag använt mest av Zaltos glas. Till oekade vita och dito champagne så har jag ännu inte hittat ett glas som är bättre.
 

Thirsty

Smygnykterist
Följde trenden med 3, om än lite ovant att inte köpa låda. Finns alltid risk att jag kommer ångra beslutet att jag inte köpte mer i framtiden. :nagelbitare:
 
Toppen