Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

john b

Medlem
Eller hade det blivit fel på priset, så de drar in den och återlanserar i BS under nytt nummer med "rätt" pris?
Det har väl hänt förr? Vill dra mig till minnes något liknande. Kom,er inte ihåg detaljer.

Var ju lite för bra för att vara sant tänkte jag när mina 12 flaskor inte kunde köpas...
 

BallyJ

Medlem
Inser nu hur långt bak i kön jag är .....
Du får ställa ditt hopp till inkvotering, de har en avancerad process för detta som skulle få Vinunics DRC-lotteri att kännas som ett rent skämt i jämförelse. Försök att få kontakt med deras hemliga ambassadör som kan hjälpa dig på rätt väg efter några kuvert under bordet...
 

Trydebull

Medlem
Tack för tipset om Jacquart men nu är den slut verkar det som. Tur egentligen då det ska vara köpstopp här..

Det står att den är slut när man försöker beställa, men det går för dig alltså?

Jag missade tåget helt, sent ska syndaren vakna. Men mailade importören så får vi se om den kommer åter. Mest troligt inte.

Ja det var slut när man väl såg denna post. Just typiskt.

La beställning på Jacquart 10.23 men den blev makulerad precis.
Hur många flaskor fanns det mån tro?

Jag la en order på Jacquart-Rosén kl 10.16 men fick just ett SMS från bolaget om att den är slut och ordern makuleras :/

Min beställning blev precis makulerad den också :(

SMS från Systembolaget. Order lagd 10:11

Hej,
51204-01 Jacquart Brut Rosé Mosaique 750ml är tillfälligt slut och kan inte levereras. Varan är därför makulerad i beställningen.

Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300

Haha, hade dom bara en flaska kvar eller? Allas beställningar verkar ju bli makulerade.

Min låda blev också makuleras..

Eller hade det blivit fel på priset, så de drar in den och återlanserar i BS under nytt nummer med "rätt" pris?

MIn låda blev också markulerad

Det har väl hänt förr? Vill dra mig till minnes något liknande. Kom,er inte ihåg detaljer.

Var ju lite för bra för att vara sant tänkte jag när mina 12 flaskor inte kunde köpas...

Har inte fått mitt sms än... Men vilken jävla SCAM..... Vilda västern med Monopolet.

*ironi*

Fått mina makulerade också

Beställde i två omgångar, men bara fått ett makulerings-SMS. Dock utan orderreferens.

Tråkigt att det makulerats för så många, kan inte ha funnits många flaskor i lagret :(

28 timmar efter lagd beställning får jag min makulering. Undrar vad de har gjort under den tiden?

Samma här, fick mitt sms nu:mad:

Så konstigt... Jag fick precis sms att mina 288 flaskor har landat... :cigarr:
 
Toppen