Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Deek

Medlem
Testade slänga in den rosén i beställningen men den var redan slut.
Men men fick det jag ville ha egentligen dock, tre stycken 2015 Brunello di Montalcino Vigna di Pianrosso Santa Caterina d’Oro Riserva :cool:
 

Mexikanaren

Medlem
Testade slänga in den rosén i beställningen men den var redan slut.
Men men fick det jag ville ha egentligen dock, tre stycken 2015 Brunello di Montalcino Vigna di Pianrosso Santa Caterina d’Oro Riserva :cool:
Vart hittar du detta? Kan inte hitta något på tryffelsvinet

Kommer bara till systembolagets "front-page" när jag klickar på den och inte till vinets sida med hemliga art. nr. och allt det där
 

matage

Medlem
Jag la en order på Jacquart-Rosén kl 10.16 men fick just ett SMS från bolaget om att den är slut och ordern makuleras :/
 
SMS från Systembolaget. Order lagd 10:11

Hej,
51204-01 Jacquart Brut Rosé Mosaique 750ml är tillfälligt slut och kan inte levereras. Varan är därför makulerad i beställningen.

Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300
 
Toppen