This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Jag köpte två vinlådor efter två vinprovningar som respektive vinmakare höll i under Sparkling & Wine mässan i Stockholm för ca 3 veckor sen. Köpte båda vinmakarnas vinlådor på vinibutik.dk och nu har de levererats hem. I lådan stod det en handskrivet meddelande om att jag som tack kunde ta del av ett erbjudande som ger mig 400kr extra rabatt på deras samtliga färdigblandade vinlådor. Koden jag fick är kund400
Väldigt prisvärda viner...
Fick nu hem både "Barolo och Piemonte vänner vinlåda" och den ekologiska vinlådan från den spanska ekologiska värstinglådan "prof. Juan Carlos Sancha".
Blev en 12 flaskors blandlåda för min del. Perfekt inför sommaren. Frakten var ganska så dyr (600DKK), men med den sjuka rabatten landade det på ett väldigt bra pris ändå totalt sett (ca 250 kr (SEK) per flaska)
Blev en 12 flaskors blandlåda för min del. Perfekt inför sommaren. Frakten var ganska så dyr (600DKK), men med den sjuka rabatten landade det på ett väldigt bra pris ändå totalt sett (ca 250 kr (SEK) per flaska)