This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Jag är kanske negativt lagd vad gäller DRC och möjligheterna att få tag på en flaska via den här blackbox-lottningen Vinunic bedriver. Men jag tror bestämt att det är skit samma om tilldelningen är större i år för att efterfrågan är milsvida större än tillgången oavsett om tilldelningen fördubblas.
Men det är bara mina 10 cent med tillhörande killgissningar.
Blir inte helt klok på hur många alternativ man kan/bör önska och om man ska ge en prioriteringsordning som tidigare år eller om det bara är att önska på?
Nu går jag emot min egen hållning att inte dividera DRC i denna tråd, men jag har inte fått något mail och börjar bli riktig orolig. Har varit med på listan 10+ år. Någon annan som inte heller fått sitt mail än?
Nu går jag emot min egen hållning att inte dividera DRC i denna tråd, men jag har inte fått något mail och börjar bli riktig orolig. Har varit med på listan 10+ år. Någon annan som inte heller fått sitt mail än?
Maila till vinunic på måndag om inte mailet hittas,de hände mig för nått år sedan o löstes smidigt.
Med andra ord tidpunkt när du skickar in svar till vinunic är oviktigt så länge de görs i tid.