This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Maila till vinunic på måndag om inte mailet hittas,de hände mig för nått år sedan o löstes smidigt.Nu går jag emot min egen hållning att inte dividera DRC i denna tråd, men jag har inte fått något mail och börjar bli riktig orolig. Har varit med på listan 10+ år. Någon annan som inte heller fått sitt mail än?
Jag grävde bland gamla mail och hittade att jag gick med i Club Vinunic Gold i början av 2012, då avgiften tydligen var 895 kr. Jobbade utomlands 2008-2012 så höll Inte koll på de åren. Jag uppfattade ”guldklubben” som ny då, men det var kanske ”ny för mig”.2500 kr är rätt saftigt får man säga. Först kostade det inte alls i början, minns inte vad de tog betalt först, var det 690 typ? Men såklart smart strategi för att minska listan. Tror de kommer fortsätta höja tills listan minskar i omfattning och de når önskat resultat. Och så kan admin ta bort denna tråden så kommer listan minska ytterligare![]()
Finns det någon andra viner än DRC som man (ev) får tillgång till med medlemskapet? Hemliga släpp?Jag grävde bland gamla mail och hittade att jag gick med i Club Vinunic Gold i början av 2012, då avgiften tydligen var 895 kr. Jobbade utomlands 2008-2012 så höll Inte koll på de åren. Jag uppfattade ”guldklubben” som ny då, men det var kanske ”ny för mig”.
Ja, en del. Vet att jag köpt La Poja nån gång, eftersläpp av Sassicaia m.m. Men DRC är väl huvudgrejen.Finns det någon andra viner än DRC som man (ev) får tillgång till med medlemskapet? Hemliga släpp?
Fick en St Vivant idag i någon form av andra våg också.Fick i alla fall en Corton i år![]()
Kul!Fick en St Vivant idag i någon form av andra våg också.
NopeNågon som hört något om årets allokering?
Mailet kom för ett litet tag sedan.Någon som hört något om årets allokering?