This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Elvis skrev:Kul att ni slängde in Krug 1998 som en bonus! ;D
CH skrev:Ja det var Darth Angelus som överraskade oss med att plocka fram ett ess i rockärmen. Uppskattades verkligen!!
Keen skrev:Satt fint till skagenrörar ;D Stort tack
CH skrev:Verkligen. Sitter och suktar efter nästa helgs provning. Vi har mera champagne på Magnum än vi har på vanlig flaska då
Tyckte det var gränsfall med 8 pers på 1 vanlig flaska som det var på infernot och nu till helgen är vi 2 till så det var lika bra att slänga in lite magnum istället.
Darth Angelus skrev:Har nu inhandlat en (halv)flaska av El Burro Grandes söta vita.
8 i vardera av de tre vinkällarbutikerna enligt lagersaldot på hemsidan. Nu 7 i Göteborg (där jag köpte den) och 8 i Stockholm och Malmö.vintjej skrev:Hur många fanns det kvar? Och visst var det en annan årgång? Försökte ringa till butiken idag, men kom inte fram.
Darth Angelus skrev:8 i vardera av de tre vinkällarbutikerna enligt lagersaldot på hemsidan. Nu 7 i Göteborg (där jag köpte den) och 8 i Stockholm och Malmö.
Se här...
CH skrev:Verkligen. Sitter och suktar efter nästa helgs provning. Vi har mera champagne på Magnum än vi har på vanlig flaska då
Tyckte det var gränsfall med 8 pers på 1 vanlig flaska som det var på infernot och nu till helgen är vi 2 till så det var lika bra att slänga in lite magnum istället.
Jos skrev:Vad kör du för provning i helgen?
Jo, där dyker det ideligen upp underligheter. Senast idag så poppade det upp 4 flaskor Amon-Ra men jag brydde mig inte ens om att ringa...vintjej skrev:Ok, missförstod. Tog som vanligt för givet att du varit på regeringsgatan. Och där kan man tyvärr inte kolla lagersaldo på webben iom att de håller på att byta kassasystem.
Bubblaren skrev:Det är bara 2 fel CH ni hållr till allt för många mil fr GBG samt att jag flyger ned via Köbenhavn och vidare via Skånska arbetsmöten innan jag är på plats i GBG.
Nåja, hädanefter ska jag alltid åka tåg till Västra Götaland!!!
kayaker skrev:Jo, där dyker det ideligen upp underligheter. Senast idag så poppade det upp 4 flaskor Amon-Ra men jag brydde mig inte ens om att ringa...
CH skrev:Det går utmärkt att köpa in sig om du skulle önska det samt att med tanke på hur mycket du redan transporterat dig med allt annat än bil så borde det inte vara några problem att förflytta sig några mil inåt landet?
Bubblaren skrev:Hmm, du har rätt i milen, men kanske just därför jag vill ta det lugnt när jag äntligen kommer till GBG efter ha avverkat Norrbotten och Skåne på 3 dgr innan jag anländer Västra götaland. Men kul ska det bli!!