SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Den enda som jag har träffat förut är Sjödin hos 1 Cru innan infernot förra gången. Träffade iof Keen och CH där oxå, om dom nu ska med? Annars kan ju alla ha en röd nejlika i rockslaget hehe...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Näe, vi har bara samma namn - och det har vi för att underlätta för gubbarna i slutet av provningen
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Det vet jag inte.. Därför jag skrev; "alla har väl..?" samt "..om inte.."
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Hmm... svårt det här :-\ Okey, jag kör en Bollinger GA 99 och en Pegau 04 sen tar jag med mig en hemlis :-X
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Cuveé da Capo förutsätter jag Själv funderar jag på Moët '55 och Waterford The Jem '04. Eller nåt helt annat, får kolla i källaren. Har iallafall mer eller mindre bestämt mig för att komma
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Jag undrar om inte jag ska slänga in en 20+ år flasklagrad Krug GC...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Okey! Nej men en Cuveé Laurence. Hemlisen är en skumpa iaf...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Det ser ljusare ut för ett deltagande. Det ända problemet som kvarstår att lösa är min morgontrötthet och eventuell tungt huvud eftersom det är port & ost provning dagen innan. Beslut tas med andra ord på lördag morgon.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Det innebär att det är en Krug Grande Cuvee som är inköpt någongång under 80-talet. Vi provade en som var inköpt i mitten av 90-talet på Krug-provningen och den var helt magisk. Är denna flaskan i närheten av den så är det inget jag vill missa i alla fall.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden som jag sa har vi 8 platser bokat, ska förbi imorgon och plocka upp mina viner till lördag, borde vara lugnt med 10 men som sagt det är inte helt säkert.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden Det beror ju på om det finns plats eller inte. Avvaktar Krismans svar om det.