Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewines vinferno, uppföljningstråden

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Och du kallar dig norrlänning!

Eh..... Jag noterar att Herr Krug inte noterade mitt ironiska hånflin som avslutade mitt inlägg.
 

Jos

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Jao, just det. Är ingen höjdare att dricka 3 flaskor vin och bli väckt av småbarn nästa morgon som vill gå ut till parken.;)
Men som sagt, vi ses ju iaf.
Vill också påminna om att det går att äta på Wasahof. Man kan t o m beställa käk ner till vinkällaren om man vill.
Men då är det ju poppis att förvarna.

Mängd vin att inta antog jag är upp till var och en men jag kanske är ute och cyklar...
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Sjödin skrev:
Eh..... Jag noterar att Herr Krug inte noterade mitt ironiska hånflin som avslutade mitt inlägg.

Ironi, även någonting som norrlänningar inte behärskar, därav min naturliga ignorering av smileyn! ;)
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jos skrev:
Mängd vin att inta antog jag är upp till var och en men jag kanske är ute och cyklar...

Jo självklart, men du vet. Somliga saker är ospottbara. Och jag har redan haft en TUNG utgång 2009 som fick mig att loseraktigt tänka "aldrig mer".
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Ironi, även någonting som norrlänningar inte behärskar, därav min naturliga ignorering av smileyn! ;)
Haha... skit i brallan, förklara istället varför ditt namn inte står med på deltagarlistan!!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Sjödin skrev:
Haha... skit i brallan, förklara istället varför ditt namn inte står med på deltagarlistan!!

Ni är inte värdiga mitt sällskap! Samt att jag inte pallar igen jag är fan knappt människa sen sist.
 

Jos

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Samt att jag inte pallar igen jag är fan knappt människa sen sist.

Jag skriver töntiga inlägg titt som tätt men det här ligger klart etta 2009! ;D
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Ni är inte värdiga mitt sällskap! Samt att jag inte pallar igen jag är fan knappt människa sen sist.

Sluta ljug för dig själv, du har aldrig varit människa.
 

Jos

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Jo självklart, men du vet. Somliga saker är ospottbara. Och jag har redan haft en TUNG utgång 2009 som fick mig att loseraktigt tänka "aldrig mer".

I know the feeling... Men sådana loseraktiga tankegångar har ju en tendens att försvinna lika fort som de dök upp, eller? ;)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Du förstår säkert, dialektala missförstånd till trots, vad jag menar.
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Samt att jag inte pallar igen jag är fan knappt människa sen sist.
Jos skrev:
Jag skriver töntiga inlägg titt som tätt men det här ligger klart etta 2009! ;D

Jag håller med dig Jos. Det var det löjligaste jag har hört.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jos skrev:
Jag skriver töntiga inlägg titt som tätt men det här ligger klart etta 2009! ;D

Det krävs en stor man att inse sina begränsningar.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jos skrev:
Haha... Nice try! Försök inte vända det här nu!

Vända vad? Jag tycker att du och CH gör ett bra jobb med att vända er själva.
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Vända vad? Jag tycker att du och CH gör ett bra jobb med att vända er själva.

Jag försöker inte vända något, jag bara såg en chans att få hacka lite på dig ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Jag försöker inte vända något, jag bara såg en chans att få hacka lite på dig ;D

Det bjuder jag så gärna på.

Som en passus, försökte jag ringa dig på nyår? Det är lite grumligt där runt 4snåret efter Nine Inch Nails konserten som vi körde på högsta volym på stereon och jag tyckte mig minnas att jag sett ditt nummer bland utgående samtal... Om så, pratade vi och om vad?
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jos skrev:
I know the feeling... Men sådana loseraktiga tankegångar har ju en tendens att försvinna lika fort som de dök upp, eller? ;)

Det är precis det jag är rädd för.;)

Ibland känner jag mig tyvärr inte en dag äldre än när jag blev snorfull på Chateau Filhot 1983 och fulrom i Paris presambo, prebarn och allt det där.
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Det bjuder jag så gärna på.

Som en passus, försökte jag ringa dig på nyår? Det är lite grumligt där runt 4snåret efter Nine Inch Nails konserten som vi körde på högsta volym på stereon och jag tyckte mig minnas att jag sett ditt nummer bland utgående samtal... Om så, pratade vi och om vad?

Jag har faktisk ingen aning, jag tänkte fråga dig vad vi pratade om.
Jag har dock 1 sms från dig som är väldigt lustig som jag sedan svarat mycket osammanhängande på. Gissar att de kan ha något med det hela att göra.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Jag har faktisk ingen aning, jag tänkte fråga dig vad vi pratade om.
Jag har dock 1 sms från dig som är väldigt lustig som jag sedan svarat mycket osammanhängande på. Gissar att de kan ha något med det hela att göra.

Låt oss då enas om att detta aldrig hänt och som riktiga män tiga ihjäl det.
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Ibland känner jag mig tyvärr inte en dag äldre än när jag blev snorfull på Chateau Filhot 1983 och fulrom i Paris presambo, prebarn och allt det där.

Nu är tåget bokat. Jag avvaktar med att fixa hotell för att se om vintjej kastar karaktären överbord och bestämmer sig för att supa sig snorfull igen, dvs till stadiet presambo. Måste kanske inte fixa hotell då... Jag behöver ju inte ha dåligt samvete nu när 1CRU inte tänker dyka upp i raffset. ;D ;D
 
Toppen