Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewines vinferno, uppföljningstråden

Bubblaren

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Ta det lugnt?

Till och med Krug kommer med bättre ursäkter och hans är verkligen värdelösa.
Jag kan ju förvarna dig om att jag kommer häckla dig för detta om du kommer förbi på fredagen.

Det är dig väl bekommet, men då får du nte höra om när jag blev upptryckt och... i ett restaurangkök i Reims av en champagnebonne!

Har Krug skyllt på att han inte har tid för att han ska ut och shoppa kläder möjligen??
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Försökte undvika en Margaux 1983 genom att säga att jag "skulle tvätta".

Jag lurade inte ens mig själv med den rackarn...
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Bubblaren skrev:
Det är dig väl bekommet, men då får du nte höra om när jag blev upptryckt och... i ett restaurangkök i Reims av en champagnebonne!

anders kommer älska att få spinna vidare på det inlägget.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Anders ja, var håller han hus?? Och var är Krisman med anteckningarna?
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jag tycker mig ana ett visst svinn efter vinfernot. Det är ovanligt lugnt på forumet.
Det stör mig f ö något enormt att GBG ska bräcka oss med ett champagnevinferno. :mad:
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Jag tycker mig ana ett visst svinn efter vinfernot. Det är ovanligt lugnt på forumet.
Det stör mig f ö något enormt att GBG ska bräcka oss med ett champagnevinferno. :mad:

Bräcka vet jag inte. 2st Echantlwsiuewrnfk......, La Grande Dame 79 och Krug 98 slår man inte bara sådär på fingrarna direkt.

men visst det är lite andra volymer.
 

kayaker

Cyklist
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Jag tycker mig ana ett visst svinn efter vinfernot. Det är ovanligt lugnt på forumet.
Det stör mig f ö något enormt att GBG ska bräcka oss med ett champagnevinferno. :mad:
Det verkar i.o.f.s. bli utan Discobitch... ;)
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Bräcka vet jag inte. 2st Echantlwsiuewrnfk......, La Grande Dame 79 och Krug 98 slår man inte bara sådär på fingrarna direkt.

men visst det är lite andra volymer.

Näe förvisso sant. Men champagnevinferno låter ju så bra.:D
 

Bubblaren

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Försökte undvika en Margaux 1983 genom att säga att jag "skulle tvätta".

Jag lurade inte ens mig själv med den rackarn...

Ha ha... du har en gång väldigt väl uttryckt du inte köper kläder, du köper vin. Det var till ngr m Bib-attityd har jag för mig. Men du gjorde det snyggt i vår gamla vinklubb Gran Cru, om du minns. :)
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Näe förvisso sant. Men champagnevinferno låter ju så bra.:D

Ja visst låter det bra.
Vi kommer visserligen ha champagne & skaldjur inferno eftersom vi beställt varsin skaldjurstallrik till alla som ska medverka.
Exakt vad det innefattar vet jag inte eftersom det är en annan kille som har hand om maten men det ska bli förbannat gott.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Nää, det minns jag faktiskt inte. Men jag har skrivit så ofantliga mängder dryga kommentarer under åren. Usch!
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Ja visst låter det bra.
Vi kommer visserligen ha champagne & skaldjur inferno eftersom vi beställt varsin skaldjurstallrik till alla som ska medverka.
Exakt vad det innefattar vet jag inte eftersom det är en annan kille som har hand om maten men det ska bli förbannat gott.

Jag behöver en "Homer dreglar"-smiley nu.
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Jag behöver en "Homer dreglar"-smiley nu.

homer_simpson31.jpg
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Självporträtt från i lördags?

Vet faktiskt inte, jag bedömer mig alltid som nyktrare än vad min omgivning gör.
Det finns visserligen risk att jag såg ut så när Krug 98 trollades fram helt oannonserat.
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Vet faktiskt inte, jag bedömer mig alltid som nyktrare än vad min omgivning gör.
Det finns visserligen risk att jag såg ut så när Krug 98 trollades fram helt oannonserat.

Titta inte på mig. Jag var upptagen med att dregla.
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Lite stil i tråden tack.

Ett inlägg raderat.

Krug


SUPRA lyckades igen ;D Tur att det var borttaget innan man kom till jobbet.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Lite imponerande att han lyckats klämma in forumets första stängda och slängda tråd samt det första raderade inlägget!
 
Toppen