Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Flytt av samling

Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Wow. Svaren strömmar in på min "Doodle"
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Jag har en bil och ser till att fixa en till. Hyfsat stora suv:ar duger väl?
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Det blir nog det största problemet. Men jag ska gå in på bolaget och be om allt de har. Källaren jag flyttar ifrån ligger precis vid lageringången på ett systembolag
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Härligt! @thunberg ! Dessutom grymt att jag känner nån. Vi kanske kan planera mat & dryck du&jag?
Jag står såklart för allt
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Jag kan inte tyvärr. Kalas på lördagen och julmarknad på söndagen. Sen blir det mycket jobb för mig resten av December (Även helgerna) så det blev inte så lätt att motivera det här på hemmaplan.
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Jag hjälper givetvis till! Min bil sväljer också en del om det behövs! Har ju iaf lite hum om vad som finns i din källare...;)
 

gece

Man vänjer sig.
Jag kommer och lyfter, jag! Dagen efter jobbets julfest så kör väl behöva jobba bort det lite...
 

Swedish

Medlem
Alla kan ju se att lördagen verkar passa bäst. Därför bestämmer vi/jag att det blir lördagen den 8/12. Jag har med mig en kamrat, hans bil och min egen bil.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!

ALLA vet ju att söndagen är den enda dagen på veckan man kan tillföra något på...

Nåväl, jag kan komma förbi efter jobbet och ta hand om pizzakartongerna...:oops:
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!
ALLA
vet ju att söndagen är den enda dagen på veckan man kan tillföra något på...
Nåväl, jag kan komma förbi efter jobbet och ta hand om pizzakartongerna...:oops:
Klart du kan, du kan även ta hand om vinkartongerna...;)
 
Toppen