Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Flytt av samling

Ejdern

Medlem
Skulle möjligtvis kunna på söndagen beror lite på om tjejen flyger iväg för att vara med sin syster under en förlossning (vilket är planerat under den helgen) men om de inte blir av så har man ju tyvärr lovat bort sig på julmarknad. Meddelar så fort jag vet något men är gärna med. Jobbar lördagen tyvärr till 15 men om ni håller på längre så kanske jag kan komma då.
 

Anders Å

Vinnörd. Dario Argento-nörd. Nörd.
Alla kan ju se att lördagen verkar passa bäst. Därför bestämmer vi/jag att det blir lördagen den 8/12. Jag har med mig en kamrat, hans bil och min egen bil.
Du menar lördagen den 7/12, eller hur? Ville bara förtydliga ;)
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Så blir det nog, men såväl kompens som utbildning kostar....
 
Toppen