Det du köper nu håller tills midsommar om du har den I frysenFöljdfråga på det: hur lång är hållbarheten skulle du gissa? Och om man vill ha leverans i Linköping, hur lång framförhållning behöver man ha?

Ca en vecka i kyl
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det du köper nu håller tills midsommar om du har den I frysenFöljdfråga på det: hur lång är hållbarheten skulle du gissa? Och om man vill ha leverans i Linköping, hur lång framförhållning behöver man ha?

Grattis!!Nu finns min Foie Gras att köpa i Täby
Ica Rösjöhallen - fråga efter KockJohans anklever I deli-disken
Visa bifogad bild 31297
Snyggt!Nu finns min Foie Gras att köpa i Täby
Visa bifogad bild 31297
Nu finns min Foie Gras att köpa i Täby
Visa bifogad bild 31297
Kul, grattis.Hejsan Forumet!
Sugen på forum-traditionen att äta Foie Gras till roséskumpan i midsommar!
Här hade jag tänkt lägga ut annons och ta emot beställningar
Men kära Ica-handlarChrister på Ica Rösjöhallen i Täby ränsade hela mitt lager så han kommer istället erbjuda min Anklever till er
finns nu att köpa i deli-disken där
Skulle rekommendera att ringa dit och förboka din bit !
Visa bifogad bild 32296
kommer finnas lite olika storlekar som jag precis har bakat och levererat dit!
![]()
(Ingridienser: Foie Gras, sauternes, kryddor, kärlek.)
I övrigt är anklevern naturligtvis
Glutenfri
Mjölkfri
Nötfri
Sojafri.
Cioccolato@live.se
![]()
Allt gott //
Cioccolato Catering
KockJohan - 0735097054
Bäst är att ringa dem innan och förboka din bit, så kan du fråga då vilket pris / storlek de har kvarKul, grattis.
Vet du vad han tar betalt för de olika bitarna?
Så sugenSnart jul..![]()
Ska tyvärr inte dit, men köper gärna foie gras!Hejsan!
Är det någon som skall till FVL skumpa dag på Franska Ambassadören
Så kommer jag med tåget till Sthlm Måndag 24/11.
Kan då mötas upp i stan ifall du behöver Foie Gras nu till juletider![]()
Du har pm !Ska tyvärr inte dit, men köper gärna foie gras!![]()
ja, men slå en pling till charkdisken där för att se tillgänglighet för de kommer ta slut säkert redan till 1e adventKommer den att finnas till salu på Täby ICA Rösjöhallen i år igen?
Tack. Ska tänka på det. Har du redan levererat dit? Går det att frysa Foie Gras terrine?ja, men slå en pling till charkdisken där för att se tillgänglighet för de kommer ta slut säkert redan till 1e advent
Yes jag bakar faktiskt just nu!Tack. Ska tänka på det. Har du redan levererat dit? Går det att frysa Foie Gras terrine?