Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Gonon 2018

mackan92

Medlem
Jag med, men ordern kan fortfarande makuleras dessvärre. Får fortsätta hålla tummarna till i eftermiddag. :)
försökte få svar från Lidby om hur stora volymer de fått. Men inget svar än.. Någon som har insyn om hur stor mängd som kommer till Sverige och ffa produceras?
 

Robbes

Medlem
Nöp 3fl, hängde på låset 10:00:01, så får jag ej mina 3 så är det fusk inblandat :)... Ngn som sett någon review på Gonon 2019?
 

Foodcoma

Medlem
försökte få svar från Lidby om hur stora volymer de fått. Men inget svar än.. Någon som har insyn om hur stor mängd som kommer till Sverige och ffa produceras?

Här står det att det produceras totalt av alla deras viner 3500 cases så 12 x 3500 = 42 000 flaskor totalt (rogue, ile feray och deras vita.)
 

mackan92

Medlem
Nöp 3fl, hängde på låset 10:00:01, så får jag ej mina 3 så är det fusk inblandat :)... Ngn som sett någon review på Gonon 2019?

Lever i samma tro!

upload_2021-5-19_10-35-18.png
 

Robbes

Medlem
Även markulering, beställde 10:00 och fick bekräftelse 10:02, ngt känns lite märkligt här.....
 

Nyllet

Medlem
Makulerat här också. Behandlas 10:01 och bekräftelsemail 10:02.

Är det någon som inte fått beställningen makulerad?
 

mackan92

Medlem
Min är heller inte makulerad ännu.. Sitter nästan och väntar på att messa ska dimpa ner nu när jag ser alla här.. Fingers crossed!
 
Toppen