Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 15 februari 2019

lukastollig

Pudelfantast
Tror ni det kommer fler flaskor av Cascina Dardi också? Vet inte hur många som låg i webblagret vid släppet men bara 158 flaskor av 600 i butik och var slut 10:02 när jag beställde (blev distraherad på jobbet av en pratsam kollega med dålig tajming)
 

Nyllet

Medlem
Herregud vilket släpp. Jag var ute efter Schaefer och Cantemerle och satt med flaskorna i varukorgen och inväntade 10.00 men missade ändå. Jävligt irriterande.

Någon som vet om det kommer fler Cantemerle?
 

Jonas Sand

Medlem
Hej,
Är ny på forumet men har följt det "anonymt" ett tag.
Blev också utan Schaefer och surnade för en gångs skull till lite på vårt kära systembolag. Beställde på WeinArt istället. Enda "nackdelen" var att jag var tvungen att beställa 12 flaskor...
Hur såg det ut med frakt osv? Ett finewines-samköp kan ju övervägas...
 

Skrutt

Medlem
Herregud vilket släpp. Jag var ute efter Schaefer och Cantemerle och satt med flaskorna i varukorgen och inväntade 10.00 men missade ändå. Jävligt irriterande.

Någon som vet om det kommer fler Cantemerle?
Inget bra pris på Cantemerle, tycker jag du kan trösta dig med. Jag beställde bara en fastän jag sett fram emot just denna årgång.
 
M

Mouton

Herregud vilket släpp. Jag var ute efter Schaefer och Cantemerle och satt med flaskorna i varukorgen och inväntade 10.00 men missade ändå. Jävligt irriterande.

Någon som vet om det kommer fler Cantemerle?
Jag klickade på beställning av 3 st Ch Cantmerle kl 10:30 och jag fick.
 

Pnilsson76

Medlem
Missade också Casina Dardi på webben , men var på Hansa i Malmö på lunchen och då var där gott om flaskor.
Knep dock den sista Keller "Von der Fels" som stod på hylland, blev också Chaos White , Leon Barral och Goutorbe !
 
Toppen