vinosofi
Medlem
Bara att man ska ha en jävla flax att se när de kommer in i websaldot igen.Schaefer borde komma igen.
96 flaskor i websaldot
60 i Göteborg.
24 i Malmö
runt 80 tror jag det var i Stockholm
blir runt 260 av de 444 flaskor som SB hade.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bara att man ska ha en jävla flax att se när de kommer in i websaldot igen.Schaefer borde komma igen.
96 flaskor i websaldot
60 i Göteborg.
24 i Malmö
runt 80 tror jag det var i Stockholm
blir runt 260 av de 444 flaskor som SB hade.
Grattis.Blev ett 6-pack Schaefer och 1 Chaos White.![]()
Alltid skönt att veta att det finns en person bakom nicket också!Blev en Chaos White och tre Schaefer. Och träffade @Trydebull i kön också. Så en trevlig start på dagen.![]()
Blev också utan (några sekunder efter kl 10), men ändå hoppingivande för mänskligheten att ett vin med alkoholhalt 7,5% har så stor efterfrågan!Jag tryckte på knappen 10:00:01 enligt Fröken ur och blev utan....
Tidigt lunch...Lyckades knipa 3 flaskor Schaefer genom en spårvagnstur till Gårda på lunchen. Puuuh.
Kunde inte sitta ner i båten när jag såg saldot sakta men säkert ticka neråt.Tidigt lunch...
Herregud vilket släpp. Jag var ute efter Schaefer och Cantemerle och satt med flaskorna i varukorgen och inväntade 10.00 men missade ändå. Jävligt irriterande.
Någon som vet om det kommer fler Cantemerle?
Hur såg det ut med frakt osv? Ett finewines-samköp kan ju övervägas...Hej,
Är ny på forumet men har följt det "anonymt" ett tag.
Blev också utan Schaefer och surnade för en gångs skull till lite på vårt kära systembolag. Beställde på WeinArt istället. Enda "nackdelen" var att jag var tvungen att beställa 12 flaskor...
Inget bra pris på Cantemerle, tycker jag du kan trösta dig med. Jag beställde bara en fastän jag sett fram emot just denna årgång.Herregud vilket släpp. Jag var ute efter Schaefer och Cantemerle och satt med flaskorna i varukorgen och inväntade 10.00 men missade ändå. Jävligt irriterande.
Frakten var på 15 euro, 12 flaskor. Leverans nästa vecka. Betalning med PayPal eller faktura då de ej accepterar kortköp. Med dagens svaga valutakurs blir det väl ett par kr dyrare per flaska jmf m bolaget.Hur såg det ut med frakt osv? Ett finewines-samköp kan ju övervägas...
Jag klickade på beställning av 3 st Ch Cantmerle kl 10:30 och jag fick.Herregud vilket släpp. Jag var ute efter Schaefer och Cantemerle och satt med flaskorna i varukorgen och inväntade 10.00 men missade ändå. Jävligt irriterande.
Jag köpte den hos producenten för två år sedan. Jag gillar alla deras viner och främst de enklare. LN är supertrevlig enligt mig.Någon som har erfarenhet av Pira's langhe nebbiolo?