Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 15 december

Wintermute

Medlem
Nu när man rimligen inte skall okynneshandla, av pandemiskäl, kommer jag lämna Chetillons på hyllan åt de som ändå behöver gå till bolaget för att köpa annat. Med facit på hand kanske man skulle ha väntat med att köpa sina julöl, och samkört det med det här släppet...
 

IsKr

Medlem
Det roliga tog slut fortare än man han trycka på nånting. Fast det kändes lite konstigt att det stod onlinelager 6 stk på Pierre Peters les chéttillions.
 
Det roliga tog slut fortare än man han trycka på nånting. Fast det kändes lite konstigt att det stod onlinelager 6 stk på Pierre Peters les chéttillions.

För mig stod det 108 i online-laget av Pierre Peters les chéttillions. Men det kanske beror på vilken del av landet man är i :confused:
 

DNA

Medlem
I vanlig ordning ställer SB's fantastiska logistik till det.
Vid beställning fick jag besked om att en vara hunnit ta slut. Jag tvingas bekräfta detta, och gå tillbaka för att lägga beställningen igen. Då har naturligtvis en annan vara hunnit ta slut (som inte var slut under första notifieringsrundan). GAHH!! Hur lyckas de göra ett så osmidigt beställningssystem 2020? Gör om, gör rätt - snälla!
 

The Wall

Medlem
Jag verkar vara helt offside numera, missade helt det magiska klockslaget. Nåja, 3 st Occhipinti kan vara kul att testa om några år. Tack vare @Vera Wind insåg jag att jag måste ju givetvis göra som @Per Stade och beställa en flaska Psi för att prova.
Jag var frestad att klicka hem Ridge Estate Cab, men 615 kr är i mesta laget även om vinet är bra, men ffa måste jag vänta i 20 år innan det levererar på topp med risken är att jag själv inte levererar på topp.
 

IsKr

Medlem
Ja 6 st från vårt webblager och 108 i resten av landet plus alla butiker... Förstår mig inte på Systembolaget.
Nej verkligen inte. Bor man långt norr ut så har man 6 i onlinelager och typ inga i butik. Iaf inte hos mig. Låter ju som en bra deal.
 

Thirsty

Smygnykterist
Ska bara köpa några flaskor, som det brukar låta, innan man ser kvittot.. :vägg:
Aja, det var årets sista inköp och precis som med offentlig verksamhet så gäller det att spränga budgeten så att inte budgeten minskar nästa år. Blev i vart fall lite gott och blandat i form av 3 Sassicaia, 5 PP Chétillons, 2 Ridge Cab, Aalto och blandat Willi Schaefer. :)
 

Mexikanaren

Medlem
Blev 4st Willi Spätlese #5. med tanke på att det blev ett antal Keller Kabinett Goldkapsel för inte så länge sen.
Så nu äre bara tålamodet som gäller för min del
 
Toppen