Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 16 mars 2021

Martin F

Medlem
Nån som har sett lite omdömen om Cristal 2013? Hittar bara mousserande.se som inte verkade helt överväldigad.
 

Johpe

Medlem
Fick bekräftelse på beställning av 4 st Tondonia Blanco iaf! skönt! (fast SB sidan hängde sig o krävde refresh precis mitt i själva beställningen)
 

Robbes

Medlem
Försökte klippa några Pira, men de gick snabbt som sören... ser dock ut som de fyller på webblagret imorgon :)
 

The Wall

Medlem
Försökte klippa några Pira, men de gick snabbt som sören... ser dock ut som de fyller på webblagret imorgon :)
Verkar som även Pira drabbats av den s k 2016-effekten. Å andra sidan dyker det upp 3 st vingårdsbetecknade Barolo från Pira i websläppet på torsdag.
 

Emvima

Medlem
Om alla 2250 flaskorna av Cristal 2013 släpptes så har den gått åt som smör. Går att köpa billigare utomlands så förvånande den går i den volymen. Måste vara 08-effekten som hänger kvar.
Den stora massan vet nog inte att det går att köpa från utlandet och är kanske inte heller riktigt bekväma med det. Jag vet flera på mitt jobb som handlar dyra flaskor champagne mm på SB, men dom har inte en aning om att det funkar bra att beställa ifrån utlandet.
 
Toppen