Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 22 november 2019

Skrutt

Medlem
Det lustiga är att du påpekar hur fel herrduva har men du har redan fel i ditt första inlägg. De kommer inte skicka ch08 mellan butiker då den är limiterad. Precis som de inte skickar Winston 08 mellan butiker längre.
Jag håller helt med herrduva att det inte blir någon påverkan på miljön. Jag hade ju själv behövt köra både fram och tillbaks till bolaget längre bort än att bara köra till mitt lokala 6km bort.
Ok, zooma du in på Ch08 så skriver jag om de övriga två-tre tusen produkterna . (Beställningssortimentet inte räknat då de normalt inte finns på Butik.)

För övrigt har jag inte sagt att personer som beställer från butik till butik är förkastliga utan att möjligheten är det. Jag har förresten själv gjort det men slutat.
 

J.Lidman

Medlem
Höll på att glömma bort detta släpp, sprang till datorn 0959. Lyckades fånga 3 stycken Ch08 (hoppas jag)

10.01
upload_2019-11-22_10-4-27.png
 

IsKr

Medlem
Precis varenda recensent tipsar om detta, var nog mer än en person som satt och beställde mer än en flaska var...
Helt säkert. En annan hade nöjt sig med en flaska, plånboken bestämmer tyvärr. Får hoppas att det blir en liten påfyllning på weblagret och man lyckas då.
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Fick igenom min beställning. Nu är det en nervös väntan om den blir makulerad eller om flaskorna faktiskt kommer fram.:nagelbitare:
 
Toppen