Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 22 november 2019

S

srenix

Jean Foillard, Morgon Côte du Py tog slut lika snabbt.. Fanns 192 flaskor i lager men lyckades inte få hem något. har bett flickvännen försöka ta sig förbi bolaget intill hennes jobb och försöka få tag i en flaska där den finns
 

HerrDruva

Medlem
För de som efterlyste Montes Alpha 08 så dök den upp idag ändå, trots beskedet om framflyttat datum.
 

Attachments

  • IMG_20191122_102712.png
    IMG_20191122_102712.png
    106,9 KB · Visningar: 179

Jonas Sand

Medlem
Jag tryckte på beställ när uret slog om men missade. En fråga för framtiden:
När man lagt varorna i korgen på hemsidan, kan man då i förväg klicka sig till nästa sida? Om man gör det innan angiven tidpunkt så är ”beställ”-knappen släckt. Tänds den upp 10:00?
 

downtown

Medlem
Jag tryckte på beställ när uret slog om men missade. En fråga för framtiden:
När man lagt varorna i korgen på hemsidan, kan man då i förväg klicka sig till nästa sida? Om man gör det innan angiven tidpunkt så är ”beställ”-knappen släckt. Tänds den upp 10:00?
Jag testade detta idag. Funkade inte. Dessutom när jag uppdaterade sidan tog det ett bra tag innan jag fick fram beställningsformuläret igen.

Som någon nämnde håller jag med om att denna borde lanserats som webbsläpp istället.
 

Sebran

Medlem
Det var bra tryck på PK-huset. Såg ut som att nästan alla långt fram i kön haffade ett par CH08 och 3 Ornellaia. När jag gick till kassan var kön fortfarande runt hörnet. 1 flaska CH08 fick räcka för mig :)
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Jag tryckte på beställ när uret slog om men missade. En fråga för framtiden:
När man lagt varorna i korgen på hemsidan, kan man då i förväg klicka sig till nästa sida? Om man gör det innan angiven tidpunkt så är ”beställ”-knappen släckt. Tänds den upp 10:00?

Satt både på datorn och mobilen och bommade. Fastän jag var uppkopplad på 5G på mobilen och wifi på datorn.
 

Thirsty

Smygnykterist
På PK tog Ch08 slut på ca 15 min och kön var lång (många som inte fick någon). Ornellaia var det ungefär samma status på.
 
Toppen