Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 24 november 2020

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Försöker intala mig att en bruten vertikal är en bra vertikal.
Du kan ju försöka intala dig det;). Min vertikal bryter jag genom att dricka. 14 är slut. Kvar är 15 + 16 (båda typerna). Öppnade en Veraton -16 igår och fick feeling igen. Blir väl en beställning från Decantalo snart...
 

Daniel A

Administratör
Du kan ju försöka intala dig det;). Min vertikal bryter jag genom att dricka. 14 är slut. Kvar är 15 + 16 (båda typerna). Öppnade en Veraton -16 igår och fick feeling igen. Blir väl en beställning från Decantalo snart...
Jag är inte helt såld på 2017 i Spanien, men baserar det uttalandet huvudsakligen på hur bobal har presterat i inte-så-kända-regioner. :D

Får väl knäcka en 16 Veraton inom kort och se om jag också får feeling!
 

The Wall

Medlem
Ingen Selosse alls detta år. Eller går allokeringen till några guldkunder ?
Franzén har väl lagt beslag på det mesta?
Skulle just skriva om samma mail som @Jesper L fått, men han hann före. Med tanke på köptvånget får jag intrycket att Selosse vill prioritera "de trogna kunderna", dvs den importör som kan uppvisa störst efterfrågan, men jag kan ha fel. Tidigare år har det gått att beställa två-pack med en Initial och en VO.
 

Stefan J

Medlem
Det var samma sex pack i fjol också för 9750 kr och då var det allokering av Initial, VO och Substance på SB.
Antar att Frantzen mest påverkar Initial eftersom de har den på glas eller ?
 

Adamanko

Medlem
SuperUco-13 var ju kanon så en flaska av den plockar jag nog upp. Sen har ju det där vedervärdiga vinet som jag bara köper för att jag är sadomasochist flyttats hit. Men var lugn, jag offrar mig för er och tar dom flesta av Navaherreros-18...
 
Toppen