Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 24 november 2020

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Någon som testat De Toren Fusion V och har några tankar kring den?

Har druckit 2013. Ekat och extraherat på gränsen till för mycket. Gillar man bombastiska viner är det helt klart ett bra vin.
Har också druckit 2013. Eftersom jag gillar bombastiska viner så föll den mig väl på läppen. Gav 91p på CT
"2018-05-19 A nice balance of vanilla, tannins, acid and fruit. I like where this wine is going".
Kort och koncis :p
 

MarkusJ

Medlem
Haha! Ja, det kan man hoppas på :D Dock så säger vi att 50-100 lådor finns.. Varav minst 50% går till tidigare kunder. Då blir det inte många kvar till oss nya...
Det fanns 6 lådor till icke tidigare kunder - på 300 intresseanmälningar... Vet inte hur många som gick till befintliga kunder.
 
Någon som lyckades beställa Cuvee William Deutz 2008? Slutsåld 10:00 fick jag se :(
Den fanns aldrig som webbsläpp. När jag upptäckte detta kl 09.45 och i frustration över detta tog kontakt med chatten fick jag följande briljanta svar.:
 

Attachments

  • Screenshot_20201124-095934.png
    Screenshot_20201124-095934.png
    101,2 KB · Visningar: 312
Finns över 20 kvar enligt hemsidan. :)
Är det en allmän uppfattning att Cuvée William Deutz är överprissatt och inte värt priset eller hur kommer det sig att det fortfarande finns flaskor kvar att tillgå? Mig veterligen har väl alla "kända" 08-or gått inom första timmen i år?
 
Toppen