Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 24 november 2020

Vingubben

Medlem
Cuvée William Deutz 2008 för 1650 kr, är det samma som tidigare kostade 595 kr, men senare deg eller är det annan edition?
Den som du refererar till är nog deras vanliga vintage. Detta är ett av husets två prestiger, den andra är Amour som finns som BdB och Rose. Tidigare släpptes också en William Deutz Rose, men den la dom ner för ett par år sedan tror jag.
 

Keen

slan
Tilldelningen sker 16,00 därefter besked!

Nej, inte enligt mailet. Då får man besked medelst faktura senast 16, så jag gissar att de skickar ut till de som tilldelats allteftersom de skapat fakturan. Men de kanske skrev fel, om du har snackat med Janne?
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Tilldelningen sker 16,00 därefter besked!
Vi har delat upp tilldelningen i två kvoter. Det vill säga redan befintliga kunder och nya.
Nya är alla som just har kommit i kontakt med oss och ännu inte handlat - vi gör detta för att även nya entusiaster ska ha en chans att få tilldelning.
Vi kommer att meddela de som fått tilldelning (via en faktura) senast måndagen 16:e november kl 16.00.

Det fick jag för ett par dar sedan.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Nej, inte enligt mailet. Då får man besked medelst faktura senast 16, så jag gissar att de skickar ut till de som tilldelats allteftersom de skapat fakturan. Men de kanske skrev fel, om du har snackat med Janne?
Hoppas de skrev fel :D
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hehe, eller går i omvänd bokstavsordning (har också ett efternamn som börjar på B) :D
Haha! Ja, det kan man hoppas på :D Dock så säger vi att 50-100 lådor finns.. Varav minst 50% går till tidigare kunder. Då blir det inte många kvar till oss nya...
 

magnum

Epernay, Frankrike
Nej, inte enligt mailet. Då får man besked medelst faktura senast 16, så jag gissar att de skickar ut till de som tilldelats allteftersom de skapat fakturan. Men de kanske skrev fel, om du har snackat med Janne?
Maila till selosse@franskavinlistan.com före torsdagen den 12:e november klockan 16.00.
Skriv namn, adress, samt personnummer. Endast en intresseanmälan per person. Tilldelningen fördelas måndagen den 16:e november klockan 16.00. Tilldelning meddelas via email samma dag.
 

Silex

Medlem
Angående Selosse kan man ju tycka de borde skicka ut ett mail att årets allokering nu är fördelad så att man får bekräftat att man förlorade i lotteriet. Annars går man ju ändå och hoppas lite att allt bara blev försenat....
 
Toppen