Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 6 december 2019

Niklas.Ö

Medlem
Ännu konstigare är att min depå är 252 i Umeå, men inte Sundsvalls på 48?

Jag får också 252 i Gävle-Falun området, testade även att ändra beställningen till lite olika bolag i landet men visar 252 oavsett.. Är det kanske den depå som har flest som visas oavsett vart man bor/beställer ifrån?
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag får också 252 i Gävle-Falun området, testade även att ändra beställningen till lite olika bolag i landet men visar 252 oavsett.. Är det kanske den depå som har flest som visas oavsett vart man bor/beställer ifrån?
Enligt andra på finewines så visas den depån närmast, men tydligen inte i detta fall. Tackar och tar emot om jag får chansen på 252 dock :)
 

Maria

Medlem
Hur lång tid innan öppning brukar ni komma för att köa vid sånna här släpp? Tänkte knipa ett par Sassicaia...
 
Hur lång tid innan öppning brukar ni komma för att köa vid sånna här släpp? Tänkte knipa ett par Sassicaia...
Kom i god tid, i alla fall senast 30min före öppning skulle jag säga

har själv inte möjlighet att vara på plats i kön så får hoppas att mobilen är min vän imorgon
 

john b

Medlem
För en gångs skull, ledig och hemma så ordnade det sig. Två flarror sassicaia till mig. Skön tröst efter flera missade FOMO-flaskor/släpp i rad nu
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Verkade som jag fick några Bille 08 och att det fanns kvar i lager någon minut efter släpp... Konstigt med tanke på hajpen på övriga nollåttor...
 
Verkade som jag fick några Bille 08 och att det fanns kvar i lager någon minut efter släpp... Konstigt med tanke på hajpen på övriga nollåttor...

Den fanns att beställa utan problem under några månader i somras så många kanske redan har köpt på sig! :)
 
Toppen