Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 6 december 2019

Wintermute

Medlem
Verkade som jag fick några Bille 08 och att det fanns kvar i lager någon minut efter släpp... Konstigt med tanke på hajpen på övriga nollåttor...
Jag tror att flocken har tröttnat på t ex BS08 ("old news!"). Nu är det andra viner som tar all uppmärksamhet. Utmärkt för oss som våga flyga under radarn!
 

Jesper L

Medlem

Magikern

Medlem
Off Topic.
Ni forumiter i Göteborg. Har ni vinträffar ibland? Var hittar jag info om var och när ni ses? Är glad vinamatör med en relativt bra samling viner och hyfsad kunskap men nördar inte ner mig direkt.

Vi hade vinträffar regelbundet på gbg vinkällare tidigare . Numera är det mest champagnegänget som träffas regelbundet.

Känn dig fri att starta upp träffar. :)
 

Pontus

Medlem
Släpptes det 720 flaskor Sassicaia idag eller kommer det någon slatt till i nästa vecka?

Edit: Räknande själv och fick antalet släppta flaskor till 720. Så troligen inte.
 
Last edited:

matage

Medlem
1 Guigal
1 Kopke -89
och så Grönstedts Noël -19 för att bygga vidare på vertikalen
Hyfsat kaotiskt på PK strax innan 12 så det var skönt att jag inte hängt med på detta släpp och saknade plan :)
 
Toppen