Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 6 december 2019

Ulfieman

Medlem
Verkar vara grym skillnad på hur folk har upplevt SB hemsida på släppet den 6:e hos mig gick det som sirap i alla fall. Typiskt och bli utan Sassicaia 16 men är det någon som fick tag på många och saknar en 15 så kanske man kan göra ett byte ;-)
 

matage

Medlem
Såg på PK att det också släpptes 2016 jänkar-pinot från Domaine De la Cote (La Cote, Blooms Field, Memorius och Pure) som inte verkar varit med på provningen.
Nån som har några erfarenheter av ovanstående?
Jag har lite Blooms Field -15 (ung och otestad) men jag blir lite nyfiken på de andra. Pure låter spännande så jag ska nog plocka några imorgon på vinst och förlust...
 

namkrad

Medlem
Lysande noter @Patrik Sellin ! Jag hamnade framför Chateau Moulin-Borie Chateau Moulin-Borie på SB och kom på att noter brukar komma ut för tillfälligt sortiment. Jag är inte så hajj på Bordeaux men kände att ett vin som smakar häst kanske inte är min grej, så jag avstod :D
 

Christer J

Medlem
Någon vänlig själ på forumet som bor i linköping?
25500C34-BE1F-46BC-AB5E-8FD465FF21AE.jpeg

Tack för headsuppen @Gladekocken!
:)
 
Last edited:
Toppen