Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinlagringsskåp/kyl - råd för bra köp?

Fredrik L

Medlem
Ur vilken aspekt?
De är varken bättre eller sämre än andra. Samma lås sitter f.ö i en 20 år gammal takbox till bil.

En skruvmejsel en Polygrip och på sin höjd en hammare och ett par minuter räcker, Och jag är en gammal skraltig gubbeø

Det var ungefär detta jag vill ha reda på. Tack för svar. Stoppar alltså möjligen knarkare och ungdomar, men inga seriösa tjuvar eller vinsugna gubbar. Ungefär vad jag räknade med.

Är det någon som har erfarenhet av att sätta hänglås på en kyl?
 

Thirsty

Smygnykterist
Det var ungefär detta jag vill ha reda på. Tack för svar. Stoppar alltså möjligen knarkare och ungdomar, men inga seriösa tjuvar eller vinsugna gubbar. Ungefär vad jag räknade med.

Är det någon som har erfarenhet av att sätta hänglås på en kyl?
Ett hänglås lär inte stoppa en tjyv heller, även svårt att förankra fäst i kylen. Spontant låter skalskyddet bäst att satsa på. Säkerhetsklassad dörr, galler för fönster, larm etc.
 
Toppen