Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 16 november 2023

mackan92

Medlem
Lyckades ha lite tur dagen till ära när man ändå fyller år.

Ravenau Chablis Premier Cru Montée de Tonnerre
Billecart Nicolas Francois x2
Sandrone Le Vigne

..
Köplats på Coche Dury Meursault, Accomasso och Michel Gros Vosne Romanée 1er Clos des Réas...
 
Last edited:

Pnilsson76

Medlem
Fick Bille 08 , men chanslös på Accomasso..... sjukt snabbt släpp!!
Tänkte ev ta Sassi också även om priset skenat , men de 800 flaskorna gick också snabbt och man gick bet men
så då slapp man den ångesten:eek:
 

Vispen

Medlem
Det gick fort idag! Ifall krav på betalning skulle ske direkt som övriga systemet beställningar hade vi nog haft en större chans att knipa något kul!

Jag fick någon flaska Tondonia både rött och vitt, dricks de nu eller ska de få ligga vidare?
 

Gradin

Medlem
Lyckades ha lite tur dagen till ära när man ändå fyller år.

Ravenau Chablis Premier Cru Montée de Tonnerre
Billecart Nicolas Francois x2
Sandrone Le Vigne

..
Köplats på Coche Dury Meursault, Accomasso och Michel Gros Vosne Romanée 1er Clos des Réas...
Haha shit hur fasen lyckades du med allt de där?
Väl förtjänt och Grattis!🥳
 

Oscarsvin

Medlem
Makulerade webbsläppsbokingar är väl inte en grej? Bara att gratulera! Vilken Coche?
Jodå visst är det så. Har hänt mig två gånger där jag fått igenom beställningen både på hemsidan och fått bekräftelsen på det men sen när beställningen ska läggas på måndagen har det ändrats så att jag är kvar i kö utan tilldelning. Har påpekat det för SB med underlag av skärmdumpar utan resultat.
 
Toppen