Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Detta kan Bryssels flygplats bl a erbjuda
5B05D326-6DB9-4CFA-8D49-B62027B38C30.jpeg
 

Ejdern

Medlem
Hej!

Vet att detta inte är en 08a men tror att många kanske vill veta ändå. Det finns två stycken Cristal 02 igen på bolaget som man kan beställa om man är lite snabb. Pris är dock: 2995
 

Sigdarve

Medlem
Se
Hej!

Vet att detta inte är en 08a men tror att många kanske vill veta ändå. Det finns två stycken Cristal 02 igen på bolaget som man kan beställa om man är lite snabb. Pris är dock: 2995
Sett dem sedan i måndags. Men, nä, där går gränsen för mig. I Oslo finns det över 60 st. för 2990 nok. Måste vara rätt billigt med norska mått mätt, då 50 cl Hofbräu original kostar 60 kr. där och 19.90 här.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hej forumet!

På SB Kungsportsavenyn ligger ett oöppnat 6-pack Bollinger LGA 2008 i mitt namn.
Tyvärr pga förändrad i Juni ekonomin (som alltid sker med närvaro på FW.se) så har jag icke råd att hämta ut den lådan.
Den kommer till bättre användning här på forumet än låta den ligga.
Den som är snabb kan säga mitt namn och plocka ut dem. :) Order: E7457055.
 
Last edited:

fluff

Medlem
Hej forumet!

På SB Kungsportsavenyn ligger ett oöppnat 6-pack Bollinger LGA 2008 i mitt namn.
Tyvärr pga förändrad i Juni ekonomin (som alltid sker med närvaro på FW.se) så har jag icke råd att hämta ut den lådan.
Den kommer till bättre användning här på forumet än låta den ligga.
Den som är snabb kan säga mitt namn och plocka ut dem. :) Order: E7457055.
Oklart om det är uthämtat eller ej, jag kan tänka mig att dela med någon om det finns kvar.
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
I skrivande stund, ej uthämtad. Jag kan hålla koll på det dagligen tills det är uthämtat!
Har två lådor hemma (10 flaskor kvar i skrivande stund), men skulle vilja fylla på med två stycken flasor till. Vet inte om det går att lösa på något sätt.
 

Thirsty

Smygnykterist
Har två lådor hemma (10 flaskor kvar i skrivande stund), men skulle vilja fylla på med två stycken flasor till. Vet inte om det går att lösa på något sätt.
Inget köptvång hos SB eller pushande att köpa mer samt fri retur dvs du kan köpa två om så önskas.

Edit: tvåa på bollen
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Bor i Östergötland. Det är därför jag skrev som jag gjorde. Inser att jag kanske skulle ha nämnt det..
 

fluff

Medlem
Hej forumet!

På SB Kungsportsavenyn ligger ett oöppnat 6-pack Bollinger LGA 2008 i mitt namn.
Tyvärr pga förändrad i Juni ekonomin (som alltid sker med närvaro på FW.se) så har jag icke råd att hämta ut den lådan.
Den kommer till bättre användning här på forumet än låta den ligga.
Den som är snabb kan säga mitt namn och plocka ut dem. :) Order: E7457055.

Uthämtat igår, tack @Johan Blom !
 
Toppen