Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2012

Champagne99

Medlem
Toppen!

Jag skapar en privat konversation så styr vi upp det. Så kan vi hitta tillbaka till ämnet här igen eftersom vi hamnade off topic nu, sorry för det, och det finns en annan forumdel för gemensamma inköp.
 
Toppen!

Jag skapar en privat konversation så styr vi upp det. Så kan vi hitta tillbaka till ämnet här igen eftersom vi hamnade off topic nu, sorry för det, och det finns en annan forumdel för gemensamma inköp.

Jag är också intresserad och bor i Vasastan. Mitt inlägg kom av någon anledning inte fram :rolleyes:
 

sunqan

Vinös

Sigdarve

Medlem
Nu finns det ett par Belle Epoque rosé att beställa. Beställde en själv. Var kom de ifrån? Nån som bokade dem 5 mars och ångrat sig?
 
Last edited:

Elvis

Medlem
Förvånas över hur mycket Bollinger 12 skrivs upp, björnstierne gav 95 och sett liknande omdömen på andra håll. Fler än jag som blir förvånade? Hur mycket är poäng-inflation?

Jag är förvånad över att Bollinger överhuvudtaget skrivs upp så mycket. Bollinger var bättre förr!
 

FredrikC

Medlem
Den har funnits i butik sedan den lanserades. Verkar inte finnas nåt jätteintresse för den.
Nja det har ändå gått mestadels av de flaskor som lanserats + att många köpt sina från utlandet. Så intresse finns allt.
LGA 2012 känns mer intressant för halva priset.
Nja även här. Däremot pol Roger 2012 vintage magnum för 1400 är mer intressant för mig.
 
Toppen