Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2012

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Jag tycker också att 1779 är alldeles för mycket pengar. Därför har jag inte heller införskaffat den. Letat överallt, men ca 210€ är det billigaste jag sett. Så bolaget är ju "bra" prissatt. Men då är frågan, levererar den kontra priset eller finns det annat som är mer intressant.

Exakt. Problemet är väl att man har börjat att samla till en vertikal.. :usch:
 

IsKr

Medlem
Det är helt klart en stor fördel. Har dock inte den förmånen. Sitter ensam i mitt umgänge med detta intresse. Måste hitta några nya "goda" vänner :D
Du är ju inte ensam om att vara ensam i umgänget. Jag har samma problem. Känner att det hade varit väldigt trevligt med en byob eller liknande någon gång.
 
Tror du inte att han ingår i pre-release teamet som någon form av influencer på IG? Har inte sett / hört någon köpa den i någon affär eller nätbutik. Däremot kommer nog IG att svämma över av pre-release presentationer närmsta tiden :). Men det är bara gissningar baserat på ganska lite efterforskning

Var ett exempel som bekräftade din kommentar "bara pre-release till journalister etc,"

Så håller helt med
 

magnum

Epernay, Frankrike
Den 11 ska några ha utbildning med chef de cave om dompa 2012 så efter det vet vi mer.
Från Insta!
domperignonofficial
Verified
Hello , Dom Pérignon Vintage 2012 will be available from October. As stock and availability differ depending on regions, we kindly advise you to contact your local wine merchant to inquire about this new Vintage after its release.
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Screenshot_20210610-111509_Samsung Internet.jpg
 
Toppen