Champagne BYOB-minivertikal i Stockholm

Diskussion i 'Vin' startad av vintomas, 10 februari 2019.

1. Oscaro

Oscaro Medlem

Kanske P2/3 vs original release? Så kör vi 3-4 olika par beroende på hur många vi är?

Jos gillar detta.
  2. Oscaro

Oscaro Medlem

Vad sägs om 29 jan, P2/p3 vs original release? Vore kul om vi kunde ha samma viner i vanlig release och sen deg. Svara gärna här om ni är intresserade så startar jag en pm-tråd så kan vi försöka lösa alla årgångar och flaskor.

3. Fixfred

Fixfred Medlem

Jag är intresserad!

4. Jos

Jos Medlem

Jag är intresserad, ev. en till som inte är med på forumet är på också

5. Champagne99

Champagne99 Medlem

Jag är också intresserad.

6. Thirsty

Thirsty Smygnykterist

Är på men just den 29 jan är det jobb event på kvällen.. :neej:

7. Oscaro

Oscaro Medlem

Det finns ett par platser kvar till provningen den 29 om någon annan är intresserad. Temat är prestige innan 2004 (dvs från 2003). Skriv här om ni är intresserade så lägger jag in er i PM-tråden.

8. Thirsty

Thirsty Smygnykterist

Finns fortfarande platser kvar (5 anmälda just nu) om nån är sugen på att dricka diverse gott. :)

Oscaro gillar detta.
  9. Ejdern

Ejdern Medlem

Hade gärna varit med men är tyvärr uppbokat på annat :( Hoppas ni får en grym provning!

10. MarkusJ

MarkusJ Medlem

Gissar att man behöver plocka med sig en P2/P3 eller motsvarande häftig flaska för att få deltaga?

11. Fixfred

Fixfred Medlem

Temat är ändrat till Prestige 2002 och äldre så kommer bli lite blandat denna gång. Dom provningen är skjuten lite på framtiden :)

Champagne99 gillar detta.
  12. MarkusJ

MarkusJ Medlem

Ah, då får det bli pass :)

13. Hittade tråden lite sent...låter som väldigt bra upplägg...hur ser planerna ut framåt...är intresserad om projektet rullar vidare :)

Fixfred gillar detta.
  14. Fixfred

Fixfred Medlem

Dom perginon liggen lite på is men planerar annan provning innan dess om du är intresserad.

champagne_per_se gillar detta.
  15. Gärna det! Var, när, hur...? Jag är rimligt flexibel. Planering i annan tråd/kanal eller här?

16. Fixfred

Fixfred Medlem

Har en chatt , ser till att du blir inbjuden :)

champagne_per_se gillar detta.

Dela sidan