Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Mats

Gone todash....
Ch Pegau cuvée réservée 2018 finns nu att beställa hos Finewines.dk från 249 dkk/st om man köper minst 12 st. Dagens kurs på XE ger ca 342 kr/flaska. Leverans i december. Har köpt Pegau av dem tidigare på samma sätt och har fungerat bra. Leverans dock med PostNord så man vet ju aldrig......
 

Pontus

Medlem
Ch Pegau cuvée réservée 2018 finns nu att beställa hos Finewines.dk från 249 dkk/st om man köper minst 12 st. Dagens kurs på XE ger ca 342 kr/flaska. Leverans i december. Har köpt Pegau av dem tidigare på samma sätt och har fungerat bra. Leverans dock med PostNord så man vet ju aldrig......
Riktigt bra pris!
 

Cujo

Medlem
Ch Pegau cuvée réservée 2018 finns nu att beställa hos Finewines.dk från 249 dkk/st om man köper minst 12 st. Dagens kurs på XE ger ca 342 kr/flaska. Leverans i december. Har köpt Pegau av dem tidigare på samma sätt och har fungerat bra. Leverans dock med PostNord så man vet ju aldrig......
Tack!
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Ch Pegau cuvée réservée 2018 finns nu att beställa hos Finewines.dk från 249 dkk/st om man köper minst 12 st. Dagens kurs på XE ger ca 342 kr/flaska. Leverans i december. Har köpt Pegau av dem tidigare på samma sätt och har fungerat bra. Leverans dock med PostNord så man vet ju aldrig......

Riktigt bra pris!
Det är ju ett fantastiskt pris! Men 12 av -18 är för mkt:(
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Själv beställde jag 18 st :) Pegau är Pegau och brukar inte göra en besviken så hoppas inte -18 gör det heller.
Pegau har en förmåga att leverera justa viner även i mindre bra år så jag gissar att -18 också är bra. Önskar att jag hade plats för fler men Grappe, skåpet och källaren är full och något garage har jag inte längre. :(
 

Bearman

a´lea iacta est iterum
Beställde 12 st, varav 6 är mina.

Hoppas detta stämmer:
"Because no Cuvee da Capo was produced in 2018, those grapes were added to flesh out the Reservee"

Verkar lite konstigt då allt jag provat från området -18 varit bra. Hoppas Pegau lyckats bra ändå.
 

MarkusJ

Medlem
Jag har suttit och läst en del på forumet sista veckan, efter att mitt intresse för vin på sistone eskalerat... Nu blev det här mitt första inlägg, hejohå!

Men, om det finns chans att hoppa på någon beställning gör jag gärna det! 3 flaskor hade varit kanon, 2 funkar också :) Bor i Stockholm.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag har suttit och läst en del på forumet sista veckan, efter att mitt intresse för vin på sistone eskalerat... Nu blev det här mitt första inlägg, hejohå!

Men, om det finns chans att hoppa på någon beställning gör jag gärna det! 3 flaskor hade varit kanon, 2 funkar också :) Bor i Stockholm.
Välkommen ut! Eller in på forumet. Må ditt liv inte eskalera i vinköp tack vare detta forum :D
 
Toppen