Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Philip W

Medlem
Ingen som har hittat nåt bra Black Friday fynd man kan ta del av ? :)

Jag tycker Philipson Wine har väldigt många bra erbjudanden idag. Många Brunello’s och även Bollinger till bra pris. Gratis frakt dessutom gör det inte sämre.
Köpt både 007 Bollingern för 399kr och Montosoli 2011 för 495kr. Båda känns som kap till de priserna...
 
Jag tycker Philipson Wine har väldigt många bra erbjudanden idag. Många Brunello’s och även Bollinger till bra pris. Gratis frakt dessutom gör det inte sämre.
Köpt både 007 Bollingern för 399kr och Montosoli 2011 för 495kr. Båda känns som kap till de priserna...
Får ju bli nån flaska Bollinger iaf, riktigt bra pris. :)
 

Sebban

Medlem
Drappier NV från Philipson är billig (259) men tolv stycken är lite mastigt. Jag har inte druckit av den på länge men har för mig att jag tyckte att den var ganska okej. Inget att jubla över men ändå trevlig. Någon annan kanske vill fylla på?

Vart bor du? Jag kan vara med och dela beroende på vart i landet du bor.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Chateau.com har fortfarande rea!

En del roliga 2012or och Heidsieck BdB finns till bra pris om det ska bubbla.

Har bara beställt en gång därifrån pga svindyr frakt. 12 flaskor ska nu kosta 62 € enligt hemsidan.
 

rnnbck

Medlem
Jag tycker Philipson Wine har väldigt många bra erbjudanden idag. Många Brunello’s och även Bollinger till bra pris. Gratis frakt dessutom gör det inte sämre.
Köpt både 007 Bollingern för 399kr och Montosoli 2011 för 495kr. Båda känns som kap till de priserna...
Det känns som Philipson har lite svårt med DKK och SEK. Köpte också några 007 och ett par i gåvoförpackning. Båda två nästan 50 SEK billigare än den "rabatterade" vanliga utgåvan som dom kör för 299 DKK. Man får väl hålla lite koll på felprissättningar där.
 

Per Stade

Lege artis
Känns som fynd för dem som vill ha sendegorgerad mogen champagne på magnum?
Champagne Lanson Noble Cuvée Brut 1998 på magnum är prissänkt till 1499:-
Specialetikett och trälåda med Petters logotyp.
Släpptes i 800 exemplar i samband med 20årsjubileet av Petters första skiva.
3F6531B8-D467-451F-882F-2565B6342A06.jpeg

Degorgerad i december 2017
 
Toppen