Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

LarsW

Medlem

Champagne99

Medlem
Känns som fynd för dem som vill ha sendegorgerad mogen champagne på magnum?
Champagne Lanson Noble Cuvée Brut 1998 på magnum är prissänkt till 1499:-
Specialetikett och trälåda med Petters logotyp.
Släpptes i 800 exemplar i samband med 20årsjubileet av Petters första skiva.
Visa bifogad bild 21723
Degorgerad i december 2017

Tack för tipset, det blev en beställning! Är inte helt överens med Lansons standardflaskor men har aldrig testat något med ålder därifrån så det ska bli spännande.
 

Emvima

Medlem
Känns som fynd för dem som vill ha sendegorgerad mogen champagne på magnum?
Champagne Lanson Noble Cuvée Brut 1998 på magnum är prissänkt till 1499:-
Specialetikett och trälåda med Petters logotyp.
Släpptes i 800 exemplar i samband med 20årsjubileet av Petters första skiva.
Visa bifogad bild 21723
Degorgerad i december 2017
Tack för tipset. Jag har också haft ögonen på denna tidigare. Har en syster son som är född 98 så den passar bra som present.
 

zippan

Medlem
Tack för tipset. Jag har också haft ögonen på denna tidigare. Har en syster son som är född 98 så den passar bra som present.
Tack!
Har sneglat på den tidigare.
Fick bli en beställning nu då det var längesen jag drack Lanson.

Tack för tipset, det blev en beställning! Är inte helt överens med Lansons standardflaskor men har aldrig testat något med ålder därifrån så det ska bli spännande.
Återkom gärna när ni druckit vinet, med ett utlåtande.
 
Henriot Brut Souverain för 26 europapengar plus frakt på Plus De Bulles.
Tack för tipset! Passade på och beställde ett 6-pack och använda en av rabattkoderna @Champagne99 la upp i tråden! Blev med valuta och sånt totalt 267kr/flaskan :D

20200702_125307-jpg.20317
 

LarsW

Medlem
Medan jag hade några i korgen höjde de till 32. Av princip köpte jag inga...
Såg det också.
De hade ett antal (55 kvar när jag såg erbjudandet) som de sålde till det lägre priset och när de var slut höjde de priset.
Tråkigt men kanske inte den mest åtråvärda flaskan i historien att missa...
 

Jonas Sand

Medlem
Såg det också.
De hade ett antal (55 kvar när jag såg erbjudandet) som de sålde till det lägre priset och när de var slut höjde de priset.
Tråkigt men kanske inte den mest åtråvärda flaskan i historien att missa...
Håller med. Men habil bjudskumpa till mugglare för en billig slant. Nåväl, det kommer nya flarror.
 
Toppen