Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Thirsty

Smygnykterist
Just tråden ”deals” är för mig en tråd där jag hoppas få se om något erbjudanden att bli intresserad av. Diskussionen ovan är intressant men kanske kan brytas ur deals-tråden och in i en separat tråd?
Ovan är ju om det är en bra deal eller inte! ;)
Men visst hade det var snyggt om det låg i en egen tråd. :)
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Just tråden ”deals” är för mig en tråd där jag hoppas få se om något erbjudanden att bli intresserad av. Diskussionen ovan är intressant men kanske kan brytas ur deals-tråden och in i en separat tråd?

Ovan är ju om det är en bra deal eller inte! ;)
Men visst hade det var snyggt om det låg i en egen tråd. :)
Har skapat en ny tråd där vi kan diskutera hur vi bäst kan tolka svensk alkhollagstiftning till vår fördel :cigarr:
 

Johan L

Medlem
FALL0520 - 5 euro rabatt om du handlar för minst 90 euro.

FALL1020 - 10 euro rabatt om du handlar för minst 150 euro.

FALL1520 - 15 euro rabatt om du handlar för minst 300 euro.

Alla koder är giltiga t.o.m. den 31 mars.

Vilket konstigt system. Ska man handla för 300 euro får man mer rabatt om man delar upp det i två beställningar om 150 euro än en stor beställning. Förstår att det där sen kan ätas upp av fraktkostnaderna, beroende på hur de är upplagda.
 

LarsW

Medlem
Vilket konstigt system. Ska man handla för 300 euro får man mer rabatt om man delar upp det i två beställningar om 150 euro än en stor beställning. Förstår att det där sen kan ätas upp av fraktkostnaderna, beroende på hur de är upplagda.
Ha! Det där har jag aldrig tänkt på.
Men som du skriver, "vinsten" äts upp av frakten även om PdB har låga fraktkostnader.
13 Eeuro för 1-10 flaskor till utlämningsställe
15 Euro för 1-10 flaskor hemleverans
Tror mig komma ihåg att de använder DHL.
 

Vingubben

Medlem
Ha! Det där har jag aldrig tänkt på.
Men som du skriver, "vinsten" äts upp av frakten även om PdB har låga fraktkostnader.
13 Eeuro för 1-10 flaskor till utlämningsställe
15 Euro för 1-10 flaskor hemleverans
Tror mig komma ihåg att de använder DHL.
Jag har alltid fått leverans med Chronopost, som lämnar över till Postnord, men det går kanske att välja.
 

JonasBo

Medlem
Vet inte om det ska räknas till Deals men extrabrut.dk har ni fått hem en batch Pinot Noir och Liaison från Enderle&Moll från både 2018 och 2019.
ca 190 kr/fl för den enklare varianten vid köp av en låda. Fri frakt också.
 

Skrutt

Medlem
Vet inte om det ska räknas till Deals men extrabrut.dk har ni fått hem en batch Pinot Noir och Liaison från Enderle&Moll från både 2018 och 2019.
ca 190 kr/fl för den enklare varianten vid köp av en låda. Fri frakt också.
E & M är i princip permanenta fynd. På weinfuore.de ligger basis på 14-15 EUR per fl beroende på mängd man köper.
 

rs14

Medlem
Jag fick hem en laddning med E & M från Tyskland för ett par veckor sedan, 2019 av Basis och Liaisons, pris inkl frakt (samt 15% rabatt) 130 kr/fl respektive 185 kr/fl. Beställde en fredageftermiddag och fick vinerna hem till dörren tisdag fm veckan efter.
 
Toppen