Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Adamanko

Medlem
Har också druckit, kanonfin! Gav också 93 poäng och jag ger sällan mer, tack för tips för får nog fylla på. Betalade 445 på webbsläpp.
Tog för givet att det var Tenuta de delle Terre Neres vin och tyckte det var ett fynd. Men det vin som BallyJ rekommenderade var Girolamo Russos. Spelar ingen större roll för mig då jag älskar Russos a'Rina och helt klart tänker prova dettta. Men jag tror du gjort samma misstag då jag kollade CT..
 

epeb

Medlem

JonasBo

Medlem
Det var SEK så riktigt bra pris. Dessvärre var jag utan likvida medel just den dagen...
SMSA låna? :D

1800 känns inte så schabbigt heller. Jag har mailat Arvid Nordqvist om finns info om släpp hemma. 1899:- för årgång 2004 så tänker att det kanske är samma (hoppas jag)
 

Martin F

Medlem
SMSA låna? :D

1800 känns inte så schabbigt heller. Jag har mailat Arvid Nordqvist om finns info om släpp hemma. 1899:- för årgång 2004 så tänker att det kanske är samma (hoppas jag)
Börjat jobba igen efter en längre tids föräldraledighet. Plötsligt har man lite mer pengar för vin, förlåt jag menar barnrelaterade saker, snart igen :)
 

JonasBo

Medlem
51fiuf.jpg

51fih2.jpg
 

chambertin

Medlem
Atomwine.dk har Vina Alberdi Reserva 2015 99,95 DKK
https://www.atomwine.dk/pi/2015-La-Rioja-Alta-Rioja-Reserva-"Alberdi"_8867854_97500.aspx

I morgon på SB TS 249,-
Finns lite mer hyfsade viner på restsalg där, bl.a. Le Macchiole Rosso, Katharina Wechsler, Domaine Richaud CdR.
Hade en Dom. Richaud 2016 (Terre de Galets) ikväll - väldigt bra CdR. Blev en beställning direkt, plus några Alberdi och Le Macchiole också
Tack!
Precis vad jag behövde (eller kanske inte :)) för att komplettera upp lite Riesling 2019 från Wechsler och få ihop till en låda.
 

Champagne99

Medlem
Plus de bulles skickade precis erbjudande på 30 Champagner med upp till 25% rabatt.
Borde gå att använda ihop med rabattkoderna också så att det blir riktigt trevliga priser.
https://www.plus-de-bulles.com/blog/foire-aux-champagnes/?crm360id=13622

Det brukar alltid gå att kombinera. Passar bra att använda en sista gång nu innan de går ut den sista mars. Dyker dock upp nya koder med jämna mellanrum.

FALL0520 - 5 euro rabatt om du handlar för minst 90 euro.

FALL1020 - 10 euro rabatt om du handlar för minst 150 euro.

FALL1520 - 15 euro rabatt om du handlar för minst 300 euro.

Alla koder är giltiga t.o.m. den 31 mars.
 
Toppen