fluff
Medlem
Håller med om att det inte är tidernas klipp. Jag hade för mig att jag noterade 2015 på 1900 SEK men dubbelkollade nu och du har rätt!Det var väl ändå ganska saftigt?
Kostade inte 2015 runt 1200 när den kom på små partier i höstas?![]()
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Håller med om att det inte är tidernas klipp. Jag hade för mig att jag noterade 2015 på 1900 SEK men dubbelkollade nu och du har rätt!Det var väl ändå ganska saftigt?
Kostade inte 2015 runt 1200 när den kom på små partier i höstas?![]()
Priserna ändras 1/3 och 1/9Ingen lista på systembolagets prisförändringar i Juni än? Eller har jag missat.....?
Prisändras inte beställningssortimentet i Juni?Priserna ändras 1/3 och 1/9
Jo BS prisändras 1 juni.Prisändras inte beställningssortimentet i Juni?
Tack för tipset, beställde hem 6 stOm man är intresserad av Jean Foillard CdP 2017 så beställde jag nyligen 6 flaskor från www.petitescaves.com, cirka 285kr per flaska hem till dörren med (inkl frakt på €25, rabatt på köp >6 flaskor och rabatt på €15 för köp över €100 för nya kunder).
Kostade 299 kr på släppet 2018, skulle inte bli förvånad om det går upp några kronor till i år.
Ingen lista på systembolagets prisförändringar i Juni än? Eller har jag missat.....?
Kan det vara andrasortering?Karaffen från Spiegelau är också riktigt billig för 60kr. http://www.the-wine-company.se/vinglas-och-tillbehoer/spiegelau-dekanter?collection=272543917
Hoppas inte.Kan det vara andrasortering?
Skit samma, 10x beställt.
Vad skönt! Då kan jag också erkänna att jag gjorde exakt detsamma! Kändes väldigt märkligt när jag beställde men jag tänkte att det går ju en och annan karaff och glas mellan varven - och BYOB's underlättas ju.Kan det vara andrasortering?
Skit samma, 10x beställt.
Hoppas inte.
Beställde själv ett dussin...![]()
Hoppas inte.
Beställde själv ett dussin...![]()
Vad skönt! Då kan jag också erkänna att jag gjorde exakt detsamma! Kändes väldigt märkligt när jag beställde men jag tänkte att det går ju en och annan karaff och glas mellan varven - och BYOB's underlättas ju.
Skönt att tipsaren själv tog hem förstaplatsen! Tack för tipset!!
Det är inte alla som är så fisförnäma att de inte dricker direkt ur flaskan, men jag skall försöka förbättra mig; har också beställt ett par stycken!Varför dricka vin ur glas, när man kan dricka direkt från karaffen?
Flaskan? Kranen menar du?Det är inte alla som är så fisförnäma att de inte dricker direkt ur flaskan, men jag skall försöka förbättra mig; har också beställt ett par stycken!
Tack för tipset LarsW!
Nej, slangen från jäskaret!Flaskan? Kranen menar du?
Då är det väl bättre att hoppa i direkt och köra "kallsup" på riktigt...Nej, slangen från jäskaret!