Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

DRC från Vinunics guldklubb

Trådskapare
Oscarsvin

Oscarsvin

Medlem
Har någon fått svar angående tilldelning? Jag skickade in mina önskningar men har inte mottagit något svar ännu. Står iofs svar innan 5 maj så tänkte bara kolla läget med er andra.
 

stevie22002

Medlem
Ja, jag förstår att man är restriktiv med att dela ut Romanée Conti, men en liten Echezeaux eller Corton kan man väl släppa på
Någon som fått mail från vinunic idag?
Jag har fått det. Som väl är för mej och övriga i familjen (semesterkassan) gick inte alla tre önskemål igenom, men jag fick ändå en Echezeaux tilldelad. Allt gott :)
 

lukastollig

Pudelfantast
En Corton-Charlemagne, så lite skoj trots att det bara blev en flaska.
Kul med första årgången av det vinet. Hade gärna haft en flaska men fick nöja mig med en RSV, vilket i och för sig inte är dåligt. För de som undrar så var det tidigare inte ovanligt med tilldelning av flera flaskor, som mest har jag fått fyra på ett år, men sista åren har det bara blivit en flaska. Brukar vara något av de jag önskat, men inte alltid.
 

Fred

Medlem
Spännande! :) Läste Corney & Barrows DRC 2020 En Primuer rapport nyligen. Kvaliten och inte minst volymerna ser lovande ut. Upp 25-30% i snitt i jämförelse med 2019 produktionen. Borde förbättra chanserna med ungerfär lika många procent för oss guldmedlemmar. Förutsatt att dem inte håller tillbaka en del av produktionen för att kompensera för den sorgliga 2021 skörden.
 
Toppen