Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Fear and loathing in Kalmar - Finewines.se tar över Postgatan

Mattias Schyberg

Administratör
För passa på och tacka för ett mycket trevligt initiativ och extra trevligt med din krattning av manegen både när det gäller hotell och restaurang för att göra resan extra behaglig!

Funderar på om det går att övertyga Ulf från 28+ att följa med. Han är ju Kalmarit och blev avundsjuk sist!
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Intressant! Jag har inte varit tillbaka sen jag tog examen -03 så det borde snart vara dags.
Sedärja! -Inte omöjligt att vi träffat på en del gemensamma mäniskor om vi pluggade ungefär samtidigt!
-Klart du ska haka på, lär ju aldrig få en bättre anledning! :)
-Du har ju helt säkert varit på Postgan, bara att de hette studentpuben på den tiden :)
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Jag är på!

Frugan kommer följa med och kan möjligen fylla ut en plats vid akuta behov, men vill nog helst bara till Kiaaahlmaaaa!

Ni som inte har bra koll på staden. Se följande språkguide:

Visa bifogad bild 11495
Kul, redan sju pers, kan bli bra det här!
-Tänker att stockholmsligan kanske kan dra ihop någon samåkning om de får ihop lite folk att fylla en bil, för göteborgare och skåningar är ju tåget svårslaget...

-Men frugan vill väl haka på på middagen @Mattias S ? Mat behöver hon ju oavsett...
 

Skaggs

Medlem
Sedärja! -Inte omöjligt att vi träffat på en del gemensamma mäniskor om vi pluggade ungefär samtidigt!
-Klart du ska haka på, lär ju aldrig få en bättre anledning! :)
-Du har ju helt säkert varit på Postgan, bara att de hette studentpuben på den tiden :)

Studentpuben har man ju varit på en hel del, jag pluggade på lärarlinjen 99-03. Ett Kalmar i februari har man ju saknat, så det är absolut aktuellt!
 

Mattias Schyberg

Administratör
Kul, redan sju pers, kan bli bra det här!
-Tänker att stockholmsligan kanske kan dra ihop någon samåkning om de får ihop lite folk att fylla en bil, för göteborgare och skåningar är ju tåget svårslaget...

-Men frugan vill väl haka på på middagen @Mattias S ? Mat behöver hon ju oavsett...
Spontant var hon tveksam och såg tillfället som en chans till egentid, men det är ett tag kvar så vi kan hålla det öppet!
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Preliminärt på också! Eftersom vi har BYOB 30+ veckan innan lär jag inte kunna (läs få) åka "hem" till Kjalmaa själv. Så preliminärboka 2!
Kul! -har full förståelse för din begivenhet :)
-2 platser prelbokade!
 

Adamanko

Medlem
Det här låter ju fantastiskt. Men det är två veckor efter jag kommit tillbaka från Kuba. Vet inte hur det ser ut med cashen. Är ju annars beprövad kaaaaalmaresenär och besökt både Fredriksskans och Guuullfågen.
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Det här låter ju fantastiskt. Men det är två veckor efter jag kommit tillbaka från Kuba. Vet inte hur det ser ut med cashen. Är ju annars beprövad kaaaaalmaresenär och besökt både Fredriksskans och Guuullfågen.
-Du får snåla lite på vininköpen fram till februari bara :D
 
Toppen