Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewines vinferno, uppföljningstråden

Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Tror Micke(?) läste oss rätt när han vägrade dig tillträde till den ;D

Han var bara sne för att vi gick på om slipsen hela tiden. Men det såg inte bra ut! :D
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

anders skrev:
Han var bara sne för att vi gick på om slipsen hela tiden. Men det såg inte bra ut! :D

Säg den stackarn som inte blev dömd under kvällen. Tyckte jag som ensam göteborgare kom väldigt billigt undan.
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

anders skrev:
Enligt CT:

DP 90: 94,8

Då är jag inte alls avundsjuk. Den dompa 90 jag drack för någon månad sedan föll mig inte i smaken, Den krondog i glaset efter 20 minuter
me not like.

Nå Anders när blir ditt nästa besök till storstaden?
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

1CRU skrev:
Då är jag inte alls avundsjuk. Den dompa 90 jag drack för någon månad sedan föll mig inte i smaken, Den krondog i glaset efter 20 minuter
me not like.

Nå Anders när blir ditt nästa besök till storstaden?

Då får du nog allt bli avundsjuk i alla fall för Krug dog inte. Det var en vital 18-åring. Men det är kanske för gammalt för dig? ;D

I nuläget har jag inte planerat in något i Stockholm men då jag är en man för stunden så kanske jag helt plötsligt står där...
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Väldigt tyst måste jag säga. Borde kanske dykt upp eftersom jag tror att tömningen av slatten var början på slutet så att säga.

Det verkar mer ha varit slutet på början...
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

anders skrev:
Då får du nog allt bli avundsjuk i alla fall för Krug dog inte. Det var en vital 18-åring. Men det är kanske för gammalt för dig? ;D

I nuläget har jag inte planerat in något i Stockholm men då jag är en man för stunden så kanske jag helt plötsligt står där...

Du om någon borde veta att me like old ;D
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

anders skrev:
Så du är som en flaska fint vin. Sluten mellan åldrarna 15 och 35... ;D

Jag har varit sluten men nu är jag ju 35 + och med en ring på fingret då är allt wide open 8)
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Ojoj, i den här tråden har det hänt en del under dagen märker jag. Jag som tycker att jag har lite att göra på jobbet....

Just ja, min lilla utflykt till diskhon med vinet på väg upp genom näsan. ;D Jag minns inte vad det handlade om, men Anders utlägg om tyskarnas bastutradtitioner kan det ha varit.

1CRU, jaja, du må tycka att din Ykväääm 82:a slog vårat dricka med "hästlängder" som du så fint uttryckte det. Men, ett vin utan trevligt sällskap är ju som en Arboga-bira utan en bastu... Eller hur var det nu?? Jaja, skitsamma... Du missade nåt i alla fall, nämligen oss!!
 

Helen

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Sjödin skrev:
Ojoj, i den här tråden har det hänt en del under dagen märker jag. Jag som tycker att jag har lite att göra på jobbet....

Just ja, min lilla utflykt till diskhon med vinet på väg upp genom näsan. ;D Jag minns inte vad det handlade om, men Anders utlägg om tyskarnas bastutradtitioner kan det ha varit.

1CRU, jaja, du må tycka att din Ykväääm 82:a slog vårat dricka med "hästlängder" som du så fint uttryckte det. Men, ett vin utan trevligt sällskap är ju som en Arboga-bira utan en bastu... Eller hur var det nu?? Jaja, skitsamma... Du missade nåt i alla fall, nämligen oss!!

jag vet att jag missade er sjöding och det är jag nog mest irreterad över. Även om jag nog tror att ni mest tyckte det var bäst att inte behöva dra på något fruntimmer. Men kanske vi kan ses igen även om Anders inte kommer till staden.
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

1CRU skrev:
jag vet att jag missade er sjöding och det är jag nog mest irreterad över. Även om jag nog tror att ni mest tyckte det var bäst att inte behöva dra på något fruntimmer. Men kanske vi kan ses igen även om Anders inte kommer till staden.


Vi får se hur länge Krugs "vita period fram till jul" håller. Han lär väl bli törstig på lite gott om ett par veckor så nån eller några till träffar innan årskiftet borde vi hinna med ;D
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Vi får se hur länge Krugs "vita period fram till jul" håller. Han lär väl bli törstig på lite gott om ett par veckor så nån eller några till träffar innan årskiftet borde vi hinna med ;D

Äh... Vit period fram till jul, bara dravel. Vi vet alla att han sippar lite rött redan på fredag igen.
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:

;D


Äh... Vit period fram till jul, bara dravel. Vi vet alla att han sippar lite rött redan på fredag igen.


Precis, hur ska det annars bli städat och tvättat i det krugska hemmet om han inte får dricka städskumpa? ;D
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
;D



Precis, hur ska det annars bli städat och tvättat i det krugska hemmet om han inte får dricka städskumpa? ;D

Hahahaaaa!! precis!! ;D
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Precis, hur ska det annars bli städat och tvättat i det krugska hemmet om han inte får dricka städskumpa? ;D

Han håller sig och i januari kommer TV4:s städtant. Krugs senaste ide för att ragga upp en kvinna nu när kastade papperstussar visade sig fungera dåligt. ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Den man älskar agar man etc... Tyvärr verkade det inte som att papperstussar var tillräckligt tungt för att åstadkomma någon verklig skada.
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Den man älskar agar man etc... Tyvärr verkade det inte som att papperstussar var tillräckligt tungt för att åstadkomma någon verklig skada.

Du skulle hivat ölglaset ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Enda gången jag kastat glas i en bar var på Berns då jag sulade in ett järnglas in i en stapel av dess syskon...

Det var inte helt populärt.
 
Toppen