Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Köpa vin via andra källor än Systembolaget: regler, transporter och butiker

LarsW

Medlem
Det ser inte ut att gå när man är inloggad heller.
Om det är så var det synd, det har ju varit här jag köpt Bonnaire sista tiden.
Jag har skickat ett mail till dem med frågan.
Svar från we love bubbles på frågan om de fortfarande levererar till sverige:

Hi,

Unfortunately not due to our shipping company rules.

Kind regards

We-love-bubbles.com

Så det var synd.

Emvima

Medlem
Svar från we love bubbles på frågan om de fortfarande levererar till sverige:

Hi,

Unfortunately not due to our shipping company rules.

Kind regards

We-love-bubbles.com

Så det var synd.
Det var ju tråkiga nyheter. Men tack för svar och hjälp.

Emvima

Medlem
Eftersom we-love-bubbles har slutat leverera till Sverige. Så undrar jag om det är någon som har tips på var man kan köpa Claude Cazals champagner till bra pris?

Eftersom we-love-bubbles har slutat leverera till Sverige. Så undrar jag om det är någon som har tips på var man kan köpa Claude Cazals champagner till bra pris?

Bra pris överlåter jag till dig att bestämma

VinBallen

Medlem
Kierdorfwein verkar har tagit bort alternativet att de styr upp frakten till Sverige, nu vid utcheck kan man enbart välja att själv tar ansvaret för att boka transport. Någon som har erfarenhet av att själv boka transport, krångligt?

Sonderlese

Medlem
Kierdorfwein verkar har tagit bort alternativet att de styr upp frakten till Sverige, nu vid utcheck kan man enbart välja att själv tar ansvaret för att boka transport. Någon som har erfarenhet av att själv boka transport, krångligt?
DHL är hur lätt som helst via sin hemsida. Välj ’parcel’ och sen vilken storlek som passar (upp till ca. 15 flaskor = ca. 20 kg).
Du skriver upphämtningsadress och leveransadress, sen är det klart!

Om du anger Kierdorfweins e-post som avsändare kommer paketetiketterna att sändas dit, om du anger din e-post får du vidare bifoga dem till Kierdorf att skriva ut och klistra på paketet. Be Kierdorf att även klistra på ”FRAGILE” och ”GLASS” klistermärken.
Du behöver dessutom inte deklarera innehållit för DHL och således inte för tullen (om du inte vill).

Toppen